Ettertenning Skrevet Januar 7, 2005 Skrevet Januar 7, 2005 Noen som vet kor eg kan få tak i noe slikt. Til og vaske motor blokker, topper evt ventilfjører ventiler alt mulig! Motor deler!
manta-a Skrevet Januar 8, 2005 Skrevet Januar 8, 2005 Hender seg att slike ting står annonsert i billisten av og til.Vet ikke hva slike delevaskere koster nye.Er jo ett white spirite bad egentlig da.Så du gjør vel samme nytten med ett kar og ei stiv børste da...
Ettertenning Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Skrevet Januar 8, 2005 det er jo ikkje helt det da! hadde dette på yrkes skolen od la du delen inni alt gikk av seg selv, tror det var diesel vi brukte der men det kan sikkert variere! litt greit og slippe og stå med en malerkost om masse løsemiddel når du skal vaske toppen\blokka er så lei av det og så føler eg at resultatet ikkje blir helt det beste
manta-a Skrevet Januar 8, 2005 Skrevet Januar 8, 2005 OKi dere hadde sikkert en nyere modell enn det vi hadde på mekken.Bynner jo og bli noen år siden jeg gikk der...Men hold øye med om det er noe konkursbo som kan ha noe sånt da
Ettertenning Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Skrevet Januar 8, 2005 du veit jo kor kjekt det er og stå med nevene i et fat med diesel eller bensin og pensle med en kost! Er jo og be om hove verk det der!
Muren Motorsport Skrevet Januar 9, 2005 Skrevet Januar 9, 2005 hoveverk??? setter du hestane til å vaske bildelane du?
Gaute Skrevet Januar 9, 2005 Skrevet Januar 9, 2005 Jeg er også på utkikk etter en delevasker. Fint om du poster her hvis du får tak i, Ettertenning.
hagenisse Skrevet Januar 9, 2005 Skrevet Januar 9, 2005 Hihi. Må nok gi deg orddelingsprisen Ettertenning
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Skrevet Januar 9, 2005 p.s en eg jobber med sa det at han brukte ei gammel opvaskemaskin, koblet ifra varme ellementene og koblet diesel på. og en tank der som avløpet var! Han meinte dette var heilt konge! Men eg har ikkje ei gammel oppvaskemaskin, men vist du har gaute kan du jo prøve dette!
Gaute Skrevet Januar 9, 2005 Skrevet Januar 9, 2005 Har nok heller ikke det. Men kanskje det kunne vært en idè......
Diesel power Skrevet Januar 11, 2005 Skrevet Januar 11, 2005 Prøv disse. Brukes på de fleste mek.verksteder, og skulle være mulig å oppdrive pent brukt i disse politisk destruktive tider. Industriel rasering! Finnes i masse størrelser og utgaver. http://www.teijo.no/teijo.htm
Frode H. Skrevet Januar 11, 2005 Skrevet Januar 11, 2005 Vi har en slik Teijo vaskemaskin på jobb. Den vasker med 60-70 grader og vi bruker et stoff som heter Sellcleaner 87M som vaskestoff. Ligger delene lenge nok er lakken borte når du tar de ut igjen. Og visst ikke lakken er borte får delene en runde i glassblåseren som står like ved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå