Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender seg att slike ting står annonsert i billisten av og til.Vet ikke hva slike delevaskere koster nye.Er jo ett white spirite bad egentlig da.Så du gjør vel samme nytten med ett kar og ei stiv børste da...

Skrevet

det er jo ikkje helt det da! hadde dette på yrkes skolen od la du delen inni alt gikk av seg selv, tror det var diesel vi brukte der men det kan sikkert variere!

litt greit og slippe og stå med en malerkost om masse løsemiddel når du skal vaske toppen\blokka er så lei av det og så føler eg at resultatet ikkje blir helt det beste

Skrevet

OKi dere hadde sikkert en nyere modell enn det vi hadde på mekken.Bynner jo og bli noen år siden jeg gikk der...Men hold øye med om det er noe konkursbo som kan ha noe sånt da :D

Skrevet

p.s en eg jobber med sa det at han brukte ei gammel opvaskemaskin, koblet ifra varme ellementene og koblet diesel på. og en tank der som avløpet var! Han meinte dette var heilt konge!

Men eg har ikkje ei gammel oppvaskemaskin, men vist du har gaute kan du jo prøve dette!

Skrevet

Vi har en slik Teijo vaskemaskin på jobb. Den vasker med 60-70 grader og vi bruker et stoff som heter Sellcleaner 87M som vaskestoff. Ligger delene lenge nok er lakken borte når du tar de ut igjen. Og visst ikke lakken er borte får delene en runde i glassblåseren som står like ved. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...