Gå til innhold

Facelift lykter direkte fra Taiwan


Sir_Hood
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte noen ganske fine baklykter på ebay, og forventet å få det fra USA isteden så sendte han en bestilling til noen i Taiwan. Så etter rundt 2/3 uker (bestilte før jul) så kom det en pakke som skulle fortolles. Alt i alt så kostet det meg 1250 inkl moms frakt osv. (hvis jeg ikke tar helt feil så koster lyktene direkte fra thailand rundt 750kr)

Uansett når jeg fikk dem så var jeg naiv nok til å tro at jeg kunne bare plugge dem i og at det virket! Jeg gjorde det og det lyste på tåkelyset på den ene siden og midterste kjøre lyse på den andre! :shock:

Det var da jeg innså at det kom til å bli en lang natt! ](*,)

Så 4 timer senere etter å ha funnet ut hvordan alle ledningene på de originale lyktene gikk og kopiert det til de nye ved å kutte av ledninger og koble sammen ledninger og bytte koblinger igjen så funket det faktisk...

Har en liten følelse av at hvis jeg hadde skaffet noen dyrere lykter så hadde jeg sluppet den jobben men det funker i hvert fall og tross alt det som er det viktigste :D Noen andre som har vært borti de samme problemene?

Montert:

baklykter.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på om lyktene er beregnet til europeiske eller amerikanske biler. Amerikanske har jo ikke det samme oppsettet som oss. Blant annet er bremselys og baklys samme pæra. Mulig det er enda en utgave for de asiatiske, men vil nok kanskje tippe at de var for amerikanske biler.

Pene lykter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at M3 lyktene er veldig fine, hadde tenkt å kjøpe dem i utgangspunktet, men endte nå opp med facelift lyktene...

(Veldig fine hjulkapsler :oops: på vinterdekkene, skal byttes ut med noen sikkelig vinterfelger så fort jeg skaffer meg ny jobb, da blir det effekt annlegg også :wink: )

Litt bedre bildet:

ACFHOAFPaiEY.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...