GSS Skrevet Januar 8, 2005 Share Skrevet Januar 8, 2005 Noen som vet om program, og hvor jeg finner det, for å lage enkle små gif-animasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Brukte et program som het Gifgear for mange år siden. Mulig det finnes fortsatt? Ellers har man jo muligheter i både Paint Shop Pro og Photoshop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2005 Ja, jeg har prøvd i photoshop, men jeg skjønte nok ikke helt hvordan det skulle gjøres. Får prøve litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Du går over i den der animation shop greia, så er det bare å lage en ny, og hente inn bilder. Du får som regel en liste over slides i et vindu til høyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 eg brukte allti før... gif animator... fant an på www.download.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Macromedia Fireworks MX 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå