Kjell Rune Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Skrevet Januar 13, 2005 hmmm. den m5en var ikke orginal og ikke godkjent i vognkortet. noen som har noen tanke om hva den kan være verd da?? m5 motor og lt utstyr i en m535i 86 mod. sort sports skinn også.
RCS Skrevet Januar 13, 2005 Skrevet Januar 13, 2005 Den er ihvertfall ikke værdt 80.tkr Jeg ville antatt rundt 50tkr? Men da i meget god stand... Blir liksom litt feil? e28 er sikkert en grei bil, men det er vel ikke rette bil med M5 motor? Får sikkert mye pepper nå, men e28 er ikke direkte en blomst! Jeg har en flott Ford Sierra STV 93mod du kan ta i bytte ... Så sier vi 279.000kr i mellom da? Som du sikkert vet hadde jeg kjøpt bilen din om jeg hadde penger til det! Vil bare nevne til slutt at uansett bil så har du faktisk noe enda mer flott i vente... Å få barn er supert og ingen bil kan slå d... Bare nesten Tenk deg to gutter da... Så lærer du de opp i bilverdens mysterium.... Har en sønn på 6år... hater bil, men jeg jobber med det... Tror årsaken er at jeg alltid ser på canal motor når han vil se barnetv Lykke til!
BalleKnalle Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Grattis med forsiden da... It was off to Norway this month to catch up with an E30 that can only be described as damn near perfect. Kjell Rune Røstberg's turbocharged four-cylinder (yes, four cylinder!) M3 packs an unbelievable 550bhp punch, and in full Warsteiner livery, has looks to die for. Read about our thrill ride along deserted Norwegian roads, and could we finally be endorsing stickers on your car after all these years of slagging the Europeans off?
Gjest Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Jeg har et tips til deg;IKKE SELG!!! Sier meg enig der, om du har bygd den selv har du sikkert et helt spesielt forhold til den. Du kommer til å ligge søvnløs i flere år fremover om en eller annen raring kjøper den og trollkjører den på kald motor.
Haldor Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Jaj, en slik eksponering burde få fart i ett evt. salg....
RCS Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 I dette tilfellet tror jeg ikke det mangler intereserte kjøpere, men kjøpere som kan skaffe penger... Enten må du ha et forbrukslån på bilen eller pengene på bok... Kan ikke tenke meg at noen tar pant i bilen som sikkerhet ihvertfall Etter hva jeg har skjønt har ikke Kjell Rune bygget bilen selv... Men hvem hadde ikke fått et forhold til en slik bil... uansett om man bygget den eller ikke. Selv jeg drømmer om denne bilen. Og jeg har kun sett den på bilder Jeg tror jeg hadde fått costume bygget en tvillingtralle som passet inn i bilen!!
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Det er nok ikke Kjell Rune som har bygget den, nei. Tror det er en trønderbil som ble "bygd" for flere år siden. Motoren har sikkert blitt endret i ettertid though.
Kjell Rune Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Skrevet Januar 14, 2005 he he. ja dere kan tro d att dere ikke får pant i bil dere. he he. med verdipappirer på 280k så smilta banken og sa d va greit. jeg betalte jo en del i egenkap da men banken forlanger bare 35%. jeg er litt stolt over den forsiden uansett om jeg ikke har bygd den jeg. synest d var kult og møte iain og hans fotograf i kr.sand. bilen blir nok solkt og bare vent til neste år for da komer jeg sterkere til bake med en m3 turbo muligens identisk bil bare med noen forandringer. og ike minst med 2+2 interiør så jeg får 2 stk barneseter baki. he he. d kommer 3 stk og ser på bilen i helgen så jeg tror d er fare for att den rker da. blir nok lite søvn neste uke tenker jeg. mareritt over att dem knusern eller no. he he
BalleKnalle Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Hvis jeg vinner i lotto i helga så snakkes vi
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 jeg er litt stolt over den forsiden uansett om jeg ikke har bygd den jeg. Det har du absolutt all grunn til å være! Er jammen ikke mange som får vist frem bilen sin på den måten... Ny M3 turbo høres bra ut. Kjør på! Synd jeg ikke fikk sett på bilen..., men den dukker vel opp på noe treff fremover uansett.
Kjell Rune Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Skrevet Januar 14, 2005 he he. gleder meg til og komme hjem og lese bladet nå. har nok fått noen i posten sikk. blir nok decor på denne også. har ikke helt bestemt meg va enda da men blir vel noe racing greier denne gangen også.
S14 Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Hva med en Diebels Alt-replica? DTM biler er gromt!!
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Hadde heller gått for Jägermeister-kopi om jeg skulle hatt en annen DTM-look enn Warsteiner! Det finnes jo allerede to nesten identiske Warsteiner-M3er i Norge, mens det knapt finnes bilder av Jägermeisterne på nettet... 1:18 modell:
S14 Skrevet Januar 14, 2005 Skrevet Januar 14, 2005 Ja, det er lite med bilder av Jägermeister M3'n.. Eneste bildene jeg har funnet av den "in action": Fine biler gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå