Kjell Rune Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 selgfes eller byttes i stasjonsvogn....... :( http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=638209 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Blir det så du skal selge da?? Hmmmm..... Frister noe sinnsykt. Har og en Touring du muligens kan ta i innbytte men...... Det blir jo et mellomlegg da og det blir vell ikke så lite.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Kjerringa som tvinger deg nå!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Blir det så du skal selge da?? Hmmmm..... Frister noe sinnsykt. Har og en Touring du muligens kan ta i innbytte men...... Det blir jo et mellomlegg da og det blir vell ikke så lite.... Selv om bilen din er jævli rå den og, så tror jeg faktisk jeg hadde vurdert det! (Kommer jo selvsagt litt an på mellomlegget da men.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 fyfaen for en feit bil....herregud, gi meg 280k så kjøper jeg glatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Huffda, Kjell Rune! P.I.B, FÅ HJEM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2005 ja d er triste greier. var faktisk ute og lånte meg en volvo v70r i helgen og d er stykt og sei att d ga mersmak. men d blir nok en e39 turing på meg nå. hadde d blitt bare 1 og ikke 2 bebiser hadde jeg jo bare kunne beholdt m3´n men d ser ut som jeg bare må selge nå ja. jeg er skikkelig lei meg. sitter på flyplassen i bergen og sutrer for meg selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 ja d er triste greier. var faktisk ute og lånte meg en volvo v70r i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2005 he he. ja jeg veit d er fy ja. men måtte jo teste den gullfarga donongen som sto der. he he 250 hk og automat var ganske vittig faktisk. men når d gjelder m3´n er d bare for den som glad i bmw og kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 Jeg har en søt liten vill e36.. vi kan bytte,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 9, 2005 Share Skrevet Januar 9, 2005 forresten hvor mye er det i forsikring osv med denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 kanskje d. jeg betaler 9000 med full kasko og 8000km 50% bonus og 22 år og bare meg og samboer som førere. d vil si bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 den er muligens solkt for 200000 og en e28 m5. jeg må bare bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 Jøss. Gikk kjapt det da. Hvor mye er en E28 M5 verdt? ... og ps, når det går så kjapt kan du sikkert få mer om du venter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2005 ja d var d da. er vel slik att de som vil ha den kjøper den når den står til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå