Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg mener den du har er den råeste "looken" grønn og orange fønker liksom ikke så bra... Hvit bmw med M fargene er fint synes nå jeg... Men d må være E30 (Sorry Gunnar :-)

Eventuelt kan du jo klekke ut en plan for egen reklame... www.grombil.com for eks :-) D blir ikke den samme nostalgie, men du kan helt sikkert få til noe rått uten å kopiere andre. En ting er ihvertfall sikkert og det er at racingreklame hører hjemme på en slik bil... Få dine egne sponsorer?

Skrevet

blir kanskje en bil kliss lik den orginale warsteinern som står til utstilling i tyskland. uten sponsorer og med bare dem store merkene. da blir den liksom litt clean og pen. :)

Skrevet
Er enig i at Warsteiner er den "peneste/råeste" dekoren, men for å gjøre noe litt annerledes* ville jeg valgt Diebels Alt/Jägermeister dekoren dersom jeg skulle bygd en DTM replica..

*Med annerledes mener jeg ikke at Warsteiner dekoren er vanlig, men at de andre er mer uvanlig!

Grunnen til dette er vel antakelig pga at den grønne og den orange faktisk er stygge? Kansje det er derfor de fleste bruker Warsteiner? Jeg ville ikke "ødelagt" en så spesiell bil med disse dtm versjonene... Uansett bmw historie eller ikke!! Man skal da ikke være villig til å kopiere hva som hels bare pga at det er blitt gjort tidligere...

Gå for clean look som du sier Kjell Rune... Hvit bil med de store merkene... Det tror jeg blir rått!!

Skrevet

Grunnen til dette er vel antakelig pga at den grønne og den orange faktisk er stygge? Kansje det er derfor de fleste bruker Warsteiner? Jeg ville ikke "ødelagt" en så spesiell bil med disse dtm versjonene... Uansett bmw historie eller ikke!! Man skal da ikke være villig til å kopiere hva som hels bare pga at det er blitt gjort tidligere...

Gå for clean look som du sier Kjell Rune... Hvit bil med de store merkene... Det tror jeg blir rått!!

Hehe.. Mulig budskapet mitt kommer litt uklart fram. Alle har hver sin smak. Du syns dekoren er stygg, jeg syntes ikke det. Det var bare et forslag. Og som jeg skriver i innlegget som du siterte ville jeg valgt Diebels Alt dekoren fremfor f.eks Warsteiner dersom jeg skulle bygd en DTM-replica. Hva Kjell Rune skal gjøre for være opp til han! Uansett blir sikkert resultatet bra! :)

Jeg kunne godt ha, hvis jeg får bruke dine ord, "ødelagt" en M3 med DTM-oppsett og dekor dersom jeg hadde funnet en M3 E30 som hadde egnet seg for ombygging. (Det vil si rimelig oppbrukt/dårlig stand)..

M3'n min ville jeg aldri ha bygd om siden den er orginal.. :wink:

Skrevet

Er nok også enig i at Warsteiner-dekoren er den peneste, men jeg tror jeg hadde gått for Jägermeister selv. Har enda aldri sett en slik, mens det er mange som kjører Warsteiner-dekoren og M-stripene. Litt kjedelig når det er flere identiske Warsteiner-M3er på treff rundt forbi...

Skrevet

Det er klart... Allle har sin smak... Missforstå meg rett. Det er ikke sånn at jeg ikke ville kjøpt en m3 om den hadde denne dekoren... Men stod der to ved siden av hverandre med warsteiner og Jægermaiset hadde jeg gått for warstainer bilen :-) Hvis resten var idenstisk :-)

Det er god vi har forskjellig smak. Ellers hadde vi vel endt opp med hver sin blå corolla?

Skrevet

Og jeg har hatt æren til å beundre bilen i en deilig sommervær..

Kjørte jo foran meg ifjor på vei til bmwccn treff.

Vet ikke om du husker meg men ville bare terge deg og få deg til å få¨fart i kjerra når jeg forbikjørte deg eller no,elsker å se på det draget.

Skrevet

jeg synest den warsteinern er penest jeg vertfall. jeg har sett mange andre dtm biler som er kule men dette er liksom nr 1. :) nå skal jeg faktisk ned og skru golf. helsikens dritt biler. første og siste gangs golfen. pokker. kan ikke si hvor mye agresjon jeg har pga den golfen.

Skrevet

Mente og lese att det var noen her i trondheim som hadde bygd m3n din,Har aldrig sett den m3 her i byen jeg...Er det lenge sia du kjøpte den??Hvem som bygde den??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...