PenguiN- Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 BMW MONSTERFACE. bytt ut den kjedelige fronten din med dette monsteret som garantert får hoder til å snu seg! fronten er splitter ny og ulakkert, TUV og gitter følger med. EKSTREM front til BMW E36, som ny koster 4999,- fra stylingkompaniet.se. (Selges _KUN_ fordi den bygger SVÆRT mye ned og jeg skal montere front NÅ, derfor vil jeg ha M3 fronten..) 100% perfekt passform! selges kr 3500,- tlf: 95926332 mail: markusvang199@hotmail.com Kan byttes i M3 front + selve grillen da denne må fjernes for å få på monsterfronten! takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 10, 2005 Share Skrevet Januar 10, 2005 hvor bred er denne i fetsene? hvor bor du.. tenkt tanken på å tilpasse monsterfronten på en e30 seh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 hm, det aner jeg ikke, men dersom du er intressert kan jeg måle avstanden...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2005 oi, glemte å si at jeg bor i Troms i Harstad, ca 2-300 å sende denne fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 heftig. men blir nok aaalt for stor til min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2005 alt for stor? den er ikke så "stor"...men, RÅ er den, og passer bra til FEITE felger og grom styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 ja den er rå. men til min 528i 82mod må den nåk tilpasses en go del anntar jeg? og er ikke sikkert det blir tøft på min bil? har inga aning. har ikke sett mange slike med styling , så har ikke noe å sammenligne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2005 vel, alt er mulig, er du god med glassfiber og kreativ i toppetasjen går alt, du får uansett en front INGEN andre har på en 5 serie fra tidlig 80 tallet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 13, 2005 Share Skrevet Januar 13, 2005 men det sku vært mulig å laga et bilde med nevnte kombinasjon. domt å begynne å kappe i fangeren å (ødelegge) den uten noen formening om hvordan det blir! tøft har det nok blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Hva er det du kunne tenkt deg å bytte i? bilrellatert eller alt mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 hehe... den fronten der får bmwen te å se ut som ei katte me værhår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå