Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 Jeg skal kjøre litt uansvarlig (les: isbane) om en liten stund, og da ønsker jeg ikke å ta knekken på M3-fronten min. Ønsker derfor å kjøpe en grisebillig frontfanger til E36. ALT av interesse! Fordel hvis den befinner seg på sørvestlandet, men ingen betingelse. tlf.: 92200400 e-post: gaute@e36.no
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 Kan man spørre hva du måtte ut med? Skal du på isbanekjøringen i Sigdal?
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 Det slo meg akkurat at jeg muligens har spurt om dette før. Lider som tidligere nevnt en gang i mellom av en lett utgave av alzheimer.
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Skrevet Januar 10, 2005 500,- for to stk. Den ene er originalfangeren som stod på bilen til Tåmi. Skal ikke til Sigdal (tror jeg). Men tenkte meg til Antilla.
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Skrevet Januar 10, 2005 Det slo meg akkurat at jeg muligens har spurt om dette før. Lider som tidligere nevnt en gang i mellom av en lett utgave av alzheimer. Hvis du har spurt meg om dette før, er jeg redd du har smittet meg med alzheimeren din, for det kan jeg ikke huske
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 500,- for to stk. Den ene er originalfangeren som stod på bilen til Tåmi. Skal ikke til Sigdal (tror jeg). Men tenkte meg til Antilla. A-ha. Var jo grei pris det. De ligger på rundt 2k fra GS/OS nye. Du får selge den ene til Kim/hagenisse. Han er livredd for å ta bilen utpå isen. Jeg er forøvrig også redd for å ta min utpå, men det er fordi kjølevannet forsvinner på magisk vis...
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Skrevet Januar 10, 2005 FIKS bilen din, og slutt å syte sånn, Gunnar Så kan du også være med å leke
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Skrevet Januar 10, 2005 Hagenisse kommer hvis du kommer. Det er jeg sikker på (eh - påeinmåde)
boost Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 gaute har du gjort noko spez med bilen din?? trimma den??? nokon som har prøvd nos på sånne bila ?? er det noko å prøva??
hagenisse Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 Hagenisse kommer hvis du kommer. Det er jeg sikker på (eh - påeinmåde)
Gaute Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Skrevet Januar 10, 2005 gaute har du gjort noko spez med bilen din?? trimma den??? nokon som har prøvd nos på sånne bila ?? er det noko å prøva?? Har gjort en del spesielt med bilen, ja. Snurret i stor hastighet på Ringen og sånn.Men jeg har ikke trimmet den. Det er flere som har prøvd NOS på 320, men jeg vet rett og slett ikke om jeg hadde tatt sjangsen på det. Dessuten er jeg tilhenger av ren sugemotor, uten kunstig åndedrett. Derfor føler jeg ikke NOS er noe for meg. Ser for meg at bilen blir for uforutsigbar når man kjører på grensen. Men jeg kunne veldig godt tenkt meg å prøve en slik med NOS. Det hadde sikkert vært gøy.
boost Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 gaute har du gjort noko spez med bilen din?? trimma den??? nokon som har prøvd nos på sånne bila ?? er det noko å prøva?? Har gjort en del spesielt med bilen, ja. Snurret i stor hastighet på Ringen og sånn.Men jeg har ikke trimmet den. Det er flere som har prøvd NOS på 320, men jeg vet rett og slett ikke om jeg hadde tatt sjangsen på det. Dessuten er jeg tilhenger av ren sugemotor, uten kunstig åndedrett. Derfor føler jeg ikke NOS er noe for meg. Ser for meg at bilen blir for uforutsigbar når man kjører på grensen. Men jeg kunne veldig godt tenkt meg å prøve en slik med NOS. Det hadde sikkert vært gøy. okey du.. eg har ein 320 sjøl no som eg ska mixa o trixa på,, nokon fete kn/ filter da?? som laga litt lyd?? pipercross??
hagenisse Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 Når du snakker om NOS. Stod parkert ved siden av en gammel merce 250 Diesel med nos-merke bakpå her om dagen
Gunnar Skrevet Januar 10, 2005 Skrevet Januar 10, 2005 FIKS bilen din, og slutt å syte sånn, Gunnar Så kan du også være med å leke "Holder på". Problemet er: 1. Jeg vet enda ikke om det fortsatt forsvinner kjølevann, elller om det bare er at jeg får fyllt opp systemet igjen etter en liten lekkasje jeg fikk tettet (som jeg egentlig kun tror oppstod pga. vanvittig trykk i systemet som følge av at toppakningen sikkert er gåen). Får bare etterfyllt hver gang bilen er kald igjen etter å ha blitt varmkjørt. Åpner jeg lokket på ekspansjonstanken når den er varm mister den trykket, suger inn luft og pumper ekspanasjonstanken full av kjølevæske. Ergo en tidkrevende prosess å få fyllt opp skikkelig.. 2. Har ingen steder å skru der borte, og har ikke peiling på toppakningbytte. 3. Dødsfall i familien i forrige uke, så jeg måtte fly hjem til Lye igjen på lørdag, etter 5 dager der borte. Begravelse i morgen. Er ellers spent på å se om det har forsvunnet noe kjølevann når jeg kommer til Torp igjen i morgen. Har det ikke det lekker den nok ikke, og da satser man nok på Sigdal. Interessant lesning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå