BMW525i Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Jeg har aldri prøvd det så jeg vet ikke. Sikkert noen her som har de og kan forklare det. Jeg har hørt mye bra om tomtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Skal få PDA gjennom jobb i nermeste tid. Kan jeg da bare laste ned TomTom og installere det? Eller er det mer triks som skal til? Det er noen triks for å unngå registrering ja uten att jeg skal komme noe nærmere inn på det her.... Du må også som tidligere nevnt ha en gps antenne. Vis du kan påvirke din arbeidsgiver med valg av pda så hadde jeg valgt en med innebygget antenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Litt vankelig å påvirke arbeidgiver når det skal deles ut PDA til flere hundre personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Litt vankelig å påvirke arbeidgiver når det skal deles ut PDA til flere hundre personer. Ja greit det men hvordan kan jeg vite att Kjetil 320i E36 jobber en plass der er ansatt flere hundre personer da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Her er det jo en sak og.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302918&cks=FRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Litt vankelig å påvirke arbeidgiver når det skal deles ut PDA til flere hundre personer. Ja greit det men hvordan kan jeg vite att Kjetil 320i E36 jobber en plass der er ansatt flere hundre personer da?! Ikke ta det personlig, du kunne ikke vite det. Men der det ikke er ansatt så mange personer kan man nok være med å bestemme litt mer en hva en kan i et stort firma, der alt skal være standarisert og likens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå