oddis Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Hei Er dette: http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=112 M-tech fanger? I eller II isåfall? Passer den til det nye typen med faceliften? Har sammenlignet en god del, men er ikke helt sikker. Er så vanskelig å få tak i m-tech at det er fælt mvh oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Det er i allefall IKKE en m-tech I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 II. Men er en kopi, og tuningstore kjøper fra noen tvilsomme folk i polen... DÅRLIG passform... www.koed.dk har forresten komplett kit med både mtech I og mtech II... Kopi det og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 EDIT: Skjønner ikke hva jeg gjorde i denne tråden...... Det viste seg at jeg uttalte meg om noe jeg ikke hadde peiling på, så jeg tok bort dette innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 12, 2005 Share Skrevet Januar 12, 2005 Nåja, holder fast på at det er M-tech II jeg... iogmed at det står en lik en på min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Det er M-tech 2 ja. Men jeg hadde aldri kjøpt en slik kopi! Etter hva jeg har hørt er kvaliteten og passformen på delene fra tuningstore dårlig. Originalt er jo denne i plastikk som tåler mer og passer bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå