Gjest Skrevet Januar 12, 2005 Skrevet Januar 12, 2005 Jeg har ryddet i garasjen og må kvitte meg med en haug med deler! Selger følgende deler fra 2/4-dørs BMW 325i e30: Alle delene er i god stand! - 2 sett med H. og V. grill 100 - 2 stk frontlykt førerside (gammel type) 300 - 1 sett originale baklykter 83-87 modell 400 - H. dør 300 - 2 sett med (grill)lyktelister 200 per sett - 1 sett elektriske speil til H og V side. 500 - 2 stk Kupevifte, 63mm brede og 105mm diameter store skovler. 500 - Termostathus BUD - Dynamo 400 - Bensinpumpe 500 - Viskermotor inkl stag 500 - ABS enhet BUD - ABS el.styreenhet BUD - 325i veiv, i god stand og trenger ikke slipes for å brukes BUD - 2 stk mellomakseler BUD - Komplett forstilling 325i, travers, fjærbein og bærearmer BUD - Travers bak BUD - Calipere BUD - Jamex 40mm senkefjærer til e30 4 cyl, rustne men nummer kan fortsatt leses av på forfjærene BUD - 2 stk ATE PowerDisc slissede bremseskiver, såvidt brukt 500 - Strøkent originalt eksosanlegg fra toppen og helt bak. BUD - Lite brukt original trykkplate og clutchlamell BUD - Diverse elektriske deler, checkpanel, releer osv. BUD - Instrumentpanel 500 - Komplett ledningsnett, eksl motornett. Inkl checkpanel. BUD - +/- kabel for å flytte batteriet bak. BUD - Strøkent handskerom BUD - 4 dørs interiør, grått/sort. Nakkestøtter og midlene bak. BUD - 2 stk gule Bilstein bakdempere, fungerer bra men rust utenpå demper. 200 - 2 stk gule Bilstein bakdempere, god stand. 400 Har en haug med brytere deksler osv også. Ved sending i oppkrav må frakt tur/retur forskuddsbetales. Jeg nås på: klemm@stud.ntnu.no
Gjest Skrevet Januar 13, 2005 Skrevet Januar 13, 2005 Dør, senkesett og 2 stk gule bilstein er borte.
a-olsen Skrevet Januar 29, 2005 Skrevet Januar 29, 2005 Hvilken stand er setene dine i? Mvh Anders Olsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå