Catch-22 Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Lysa i kanppene "regulator" til varme apparatet har røket virker det som. Noen som har byttet dette før og eller hvet hvordan det gjøres? Vet jeg maser om mye rart her for tia !! www.her-er-vi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Dra disse greiene du vrir på rett ut, bak de er det skruer. Skru ut, resten skulle være greit å skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2005 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2005 Åssen pærer siter bak der ?er det noe sånn spesial greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Ikke mer spesial enn at du får det på bensinstasjoner o.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Er sikkert vanlige 1.2V-greier med svart plast på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2005 Suvrent da skal jeg se på det etterpå.Bilen min skal på lakering til mandan.Gleder meg!!Har åsså bestil helt hvite baklykter ,å bytta til hvite blink lys forran i sta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2005 Dra disse greiene du vrir på rett ut, bak de er det skruer. Skru ut, resten skulle være greit å skjønne. Stemte på prikk det ,nå er det i kjøneste orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 14, 2005 Share Skrevet Januar 14, 2005 Quotingen/siteringen fungerer ikke når du har trykket "Deaktiver BBCode i innlegget"... Mulig du har satt det slik i profilen din. BBCode må altså være på for at slikt skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2005 Quotingen/siteringen fungerer ikke når du har trykket "Deaktiver BBCode i innlegget"... Mulig du har satt det slik i profilen din. BBCode må altså være på for at slikt skal fungere. ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå