Gaute Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Relevante linker: http://www.defa.com/doc/InstallationMan ... series.PDF http://www.defa.com/doc/32190.973578328 ... atriot.PDF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Fjernkontrollen trenger ikke å "programeres" ved batteriskifte. Den kan faktisk ikke "programeres". Men, hvis du kjøper ny fjernkontroll så må denne "meldes opp" på sentralen, og det er den prosedyren som beskrives over, programering er litt feilvalgt ord her. Det du da må huske på er at den gamle fjernkontrollen også må "meldes inn" på nytt. Straks du begynnner med denne prosedyren slettes nemlig alle oppmeldte fjernkontroller, og alle som nå skal benyttes må "meldes opp" på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 HVIS du tar ut batteri for å skifte, å det går mere en noen minutter, ELLER at batteriet i fjernkontrollen er helt tomt, så mister fjernkontrollen koden, å MÅ PROGRAMERES på ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Hmm, siste alarm jeg monterte var i 98 så det kan være andre modeller nå. Det var uansett 800serie ett eller annet. Og jeg har ved mer enn ett tilfelle hatt batteri ute av fjernkontroll over lengre tid. Kan ikke erindre at jeg har vært borti programering av fjernkontroll noen gang, men jeg har som sagt kun montert Defa 400 og 800 serie i mitt magre liv, så........ vet ikke, ukjent for meg ihvertfall. Men sentralen kan styre powermoduler ved hjelp av fjernkontrollen med skyvebryter. Dette har jeg flere ganger benyttet til styring av vindu, takluke, bakluke, starte motor(det var bare en test), starte varmup osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå