Riefarn Skrevet Januar 15, 2005 Share Skrevet Januar 15, 2005 Lest litt om ettermontering av armlene i bil her, og har sinnsykt lyst til å anskaffe en selv (93mod 320 sedan). Monteres det da der jeg i dag har askebeger mellom setene? har og lest mye om utskifting av analog klokke til digital, men noen som har funnet ut noe lurt der eller? Mye en skal gjøre for å bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Lest litt om ettermontering av armlene i bil her, og har sinnsykt lyst til å anskaffe en selv (93mod 320 sedan). Monteres det da der jeg i dag har askebeger mellom setene? Du kjøper et komplett ombyggingsett. Der følger det med en ny kosoll som går frem til girstanga samt instruksjoner for montering og ellers alt du trenger. Kompletter med koppeholdere og hverdagen er god som gull i E36'en Jobben gjøres på en liten time om du ikke har 12 tommeltotter. har og lest mye om utskifting av analog klokke til digital, men noen som har funnet ut noe lurt der eller? Til E36 får du komplett sett med ledningsnett og display for rett under 2 festblanketter. Dette tar litt lenger tid å montere ettersom tempføleren ligger i luftinntaket for bremsene foran i støtfangeren. Ledninger må trekkes derfra og inn i coupe'en og legges opp mot dashboard samt sikringspanel. Fult mulig å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Ja ettermontering av armlene er veldig enkelt.. Passformen er veldig bra.. Comforen blir jo mye bedre og så ser det jo også bra ut Jeg ettermonterte ett i skinn: http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2005 Ser veldig bra ut blir nok et sånt, men hvor er det man lettest får kjøpt et slikt ombyggingssett (armlene) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 16, 2005 Share Skrevet Januar 16, 2005 Gs tror jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Gs tror jeg har.. Dersom du bestiller fra GS får du ikke med monteringsanvisning. Dette er det bare originalforhandlere som leverer med, men om du spør fint er det mulig å få med. Dersom ikke, er den nok mange som har EBA liggende og kan gi deg en kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg måtte spikke en del i bakkant på armlenet jeg bestilte fra motortechnik, men nå er det utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Jeg bestillte mitt fra gs.. og det stemmer det..-monteringsanvisningen var ikke med. Men jeg fikk tak i hos bmw forhandleren i trondheim.. Og som sakt så var passformen veldig bra.. Trengte ikke å skjære, eller noe annen modifisering for den saks skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg måtte spikke en del i bakkant på armlenet jeg bestilte fra motortechnik, men nå er det utmerket. Kjøper man det originale ettermonteringsettet skal det være helt unødvendig å gjøre noen som helst form for spikking eller skjæring. Det passer 100% perfekt. Det finnes noen uorginale, men de har jeg ingen interresse av å prøve. Her i Bergen kjører Jæger Sentrum kampanje på midtarmlener til 999,- settet for tiden, så det kan være verdt en telefon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Passet sikkert ikke 100% fordi coupe og cab sikkert er annerledes, men det leveres samme armlene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 Da må jeg prøve å ta en telefon i morgen takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Hva var nummeret sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg måtte spikke en del i bakkant på armlenet jeg bestilte fra motortechnik, men nå er det utmerket. Hmmmm kansje derfor at det er en 2-3 cm glipe i underkant bak på mitt armlene, kansje det hører til en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Bare å ta frem kniv og hammer da så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Hva var nummeret sa du? Delelager Jæger Sentrum: 55606350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå