Trøndern Kim Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Hooo.. Skvatt sinnsykt.. Hadd jo skrudd opp lyden æ da vettu Frysningan har enno itj gitt sæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Hahahaha !! Hadde det ikke vært for at modemet er så grusomt tregt, så hadde æ kanskje blitt skremt. Jeg gikk fempå en gang en venn ba meg teste ett spill der man skulle kle av Britney Spears, godtroen som jeg var så testet jeg det...hvordan kunne jeg være så dumm. Det var ett sånn spill der man skulle føre en markøren gjennom en laberint, så jeg satt jo klint inntil skjermet for å få persisjon..... Så plutselig kom det et grufullet skriket og anskiktet flygende mot meg. Var så vidt jeg ikke falt som død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE36CAB Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Hehe det "spillet" har jeg også "spilt" rimelig vemmelig den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 ooops! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 he he. har vel vært her før denne ja. tok tråden ganske fort. he he. men bra er dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå