///M Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Bimmern skal selges og nå må jeg se etter en eller annen bil. Har tenkt å kjøpe en til ca 40 - 50.000 kr, det blir ikke bimmer denne gangen da jeg har bestemt meg for å kjøpe en heftig en når jeg skal kjøpe. Kanskje en M3 må spare. Noen som har peiling på Vw Corrado, synes den er kul, er det også en problem bil som calibra, jeg personlig vet ikke no, rykter sier sånt. Hjelp meg å velge en bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Corrado og Calibra er ikkje det helt store. Sønderkjørt. Skal du først ha en av disse ville eg valgt sist produserte årsmodell. Calibra fra 94 og opp er betydelig bedre enn 90-93. De aller siste av corrado var vel helt grei, men det er vel ikkje en av disse igjen som ikkje er rævkjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Hvorfor selge i det hele tatt da? Du får jo ikke så særlig mye mer enn 50-60K når du selger...Og viss du kjøper en bil til 50K så kommer jo reg.avgift,forsikring evt.andre påkostninger i tillegg. Nei hold deg til BMW du,evt kan du jo kjøpe deg en E30 318... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Hvis du skal kjøpe Corrado må du vertfall kjøpe en som har ny eller overhalt G-lader. Disse er kjent for å ryke rundt ca 100k km. Og er svært kostbare. Ellers så har du jo VR6 utgaven og en "vanlig" 16v versjon.... De fleste Corradoer er vel "godt" brukt, så det å finne et godt eksemplar kan være vanskelig. Men det er jo en spesiell og morsom bil. Hvis du kjøper et eksemplar av svenske Bilsport. De har sånne bruktbil guider. Der går det ann å bestille gamle nummer med relevante tester/guider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2005 Problemet er at jeg skal kjøpe bil sammen med fattern, da han ikke liker de bilene jeg liker har vi et problem, hadde jeg hatt god lommebok hadde det blitt noe jeg ville ha, men sånn blir det ikke nå. Har sett på en Opel Vectra 1996 modell 1,8liter kjørt ca 200.000 alle servicer fulgt på merkeverksted, han har papirer på det, årsavgift betalt og godkjent til er jeg ikke sikker på , med en haug med utstyr, for 30.000kr. Høres grei ut denne bilen, skal ringe og høre mer med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 En av de jeg går på skole med er industrimekaniker og har '92 Opel Calibra. Mora har '99 mod Astra eller Vectra. Han sier det er helt tragisk. Calibraen ruster i stykker. Har sveisa og lakka som en helt nå før den skal selges. Og mora sin '99 mod har masse rustbobler i lakken. Så Opel bør sjekkes nøye... Men '96 mod Vectra for 30k hørtes jo ut til å være mye bil for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Opel å røst=Fattigmannens trøst Forøvrig kjører jeg en skrOpel Omega nå, mens Bimmeren får nytt hjerte. 87 Omega, ødelagt av rust.... Ga 1.5k for den, så det er ikke det store tapet , bortsett fra etter-reaksjoner og traumer som kommer til å dukke opp da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 18, 2005 Share Skrevet Januar 18, 2005 Gunnar hadde jo en bil tidligere som iallefall er en rask og feilfri bil for lite penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå