elementz Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 BMW 320IA 1993mod 18" Ronal felger, DTM eff.anlegg rustfritt Senket 60/40mm med JAMEX, 6 trinns sportautomat med 3prog hva synes du? Eneste "bra" bildet jeg har av den akkurat nå..så gjerne gi din kommentar på eff.anlegg å senkingen osv.. Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Den har ikke 6-trinns automat. Den er 5 trinns. Ellers ser den jo pen ut, men er jo knøttlite bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 har nettopp kjøpt bilen ser du, venter på å få den levert.. så akkurat det bildet der er det beste jeg har av den for øyeblikket.. Lyst å få kommentarer på det som er på bilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remote Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 vis du skifter a kassen til en manuel kasse så, men ikke med automat gir ,, kutt ut du skal jo kjøre skal du ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 selvfølgelig er jo manuell gir det beste, men jeg ser på denne som et veldig godt kjøp, så gleder meg no sinnsykt til å få den nå.. Gjerne kom meg innslag om front ja, kanskje gjøre noe til sommern.. Gi linker gjerne.. men har ikke tenkt å ha no snøplog heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Grattis da! Men har du kjøpt den i tro om at det sitter 6-trinns automatkasse i den? I så fall kan du krangle litt med selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 hehe..ja..presse ned noen 1000 der altså.. skal ta noen bilder å legge ut når den kommer.. Kommentarer på DTM-effektanlegg å JAMEX senkesettet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Finnes mange typer DTM anlegg som du kaller det. Jamex er vel det billigste på markedet og er heller ikke kjent for å være noe bra. Lest en del plasser at fjærene blir myke/slitt ganske raskt og da er nye fjærer eneste utvei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 ja.. men har tilstandrapport fra verksted som fant ingen feil på bilen, samtidig ble det kjøpt nye felger og effektanlegget i april 2004....og da vil da jeg tro at resten av bilen skal vere bra.. Tross alt en 1993 mod.. Finnst verre ting i verden enn nye fjærer vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Ja, gamle og utslitte fjærer f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 hehe..ja..tror likevel jeg har gjort et godt kjøp..hva vil dere prise bilen på da? gått 214000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 Ja, gamle og utslitte fjærer f.eks? hva du ga for fronten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 Gratulerer med ny bil, elementz hehe..ja..tror likevel jeg har gjort et godt kjøp..hva vil dere prise bilen på da? gått 214000Et godt kjøp..... ja da vil jeg tippe mellom 70 og 80k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 17, 2005 Share Skrevet Januar 17, 2005 hehe..ja..tror likevel jeg har gjort et godt kjøp..hva vil dere prise bilen på da? gått 214000 Det er ikke så gøy å prise andres biler rett etter de har handlet. Er jo kjedelig å høre at man kanskje har gjort et dårlig kjøp. Dessuten varierer det jo veldig etter hvor god stand bilen er i, hvordan den ser ut, servicehefte, utstyr, etc. Tilstandsrapport fra NAF er jo positivt. Selv ville jeg nok sagt 70k+, men jeg vet at det er mange biler som er priset langt høyere enn det. Det er mye optimistiske BMW-priser ute og går. Tar man seg god tid vil man derimot alltid finne gode kjøp. De ryker fort, mens de dyre står lenge. Her er et godt eksempel på mye bil for pengene: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=630751 Men det er klart, vil man da ha den seende ut som din må man legge ut litt penger i lakkering av sideskjørt/fangere, felger, etc. Tusenlappene flyr fort. Er man ute etter en litt styla bil er det som regel lurest å kjøpe den "ferdig". Ellers er jeg svært skeptisk til automatkasser som har gått over 200k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2005 jeg kan på hånda på hjertet si at jeg ga mye mindre enn dere har tippa.. skummelt med automatkasser over 200 000..enig i det..men man må regne med litt utgifter når bilene er så gamle, men så klart, å skifte automatkasse suger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå