Gå til innhold

Gi din kommentar på denne bilen da! BMW 320IA 1993mod

elementz
 Share

Anbefalte innlegg

BMW 320IA 1993mod

18" Ronal felger, DTM eff.anlegg rustfritt

Senket 60/40mm med JAMEX, 6 trinns sportautomat med 3prog

hva synes du? :D

Eneste "bra" bildet jeg har av den akkurat nå..så gjerne gi din kommentar på eff.anlegg å senkingen osv.. Flere bilder kommer!

150211.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig er jo manuell gir det beste, men jeg ser på denne som et veldig godt kjøp, så gleder meg no sinnsykt til å få den nå..

Gjerne kom meg innslag om front ja, kanskje gjøre noe til sommern..

Gi linker gjerne.. men har ikke tenkt å ha no snøplog heller da.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. men har tilstandrapport fra verksted som fant ingen feil på bilen, samtidig ble det kjøpt nye felger og effektanlegget i april 2004....og da vil da jeg tro at resten av bilen skal vere bra..

Tross alt en 1993 mod..

Finnst verre ting i verden enn nye fjærer vertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja..tror likevel jeg har gjort et godt kjøp..hva vil dere prise bilen på da? gått 214000

Det er ikke så gøy å prise andres biler rett etter de har handlet. Er jo kjedelig å høre at man kanskje har gjort et dårlig kjøp. Dessuten varierer det jo veldig etter hvor god stand bilen er i, hvordan den ser ut, servicehefte, utstyr, etc. Tilstandsrapport fra NAF er jo positivt.

Selv ville jeg nok sagt 70k+, men jeg vet at det er mange biler som er priset langt høyere enn det. Det er mye optimistiske BMW-priser ute og går. Tar man seg god tid vil man derimot alltid finne gode kjøp. De ryker fort, mens de dyre står lenge.

Her er et godt eksempel på mye bil for pengene:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=630751

Men det er klart, vil man da ha den seende ut som din må man legge ut litt penger i lakkering av sideskjørt/fangere, felger, etc. Tusenlappene flyr fort. Er man ute etter en litt styla bil er det som regel lurest å kjøpe den "ferdig".

Ellers er jeg svært skeptisk til automatkasser som har gått over 200k... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...