Gå til innhold

green filter??

humayun
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke alle som vet forskjellen på powerfilter i det hele tatt i forhold til K&N, jeg trodde alle sportsfilter var K&N filter, bare med forskjellige navn og farge, men neeei :P

Ble ikke den lyden som jeg hadde håpet på heller da jeg satte i

King Dragon filter, for jeg hadde jo forventa DEN gromme lyden med en gang bilen ble skrudd på, men tror ikkje det nei...er bra lyd ved pådrag, men når bilen står på tomgang, kan en ikke høre noenting!!

Så det får vel bli effektpotte på meg også en gang på våren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil man ha bråk og leven på tomgang? Og på en 316..?

-JA!! ;) Er uaktuellt å skiffte bil eller motor, så litt grommere lyd hadde ikkje vert feil :lol:

Alså ikkje et vanvittigt bråk, men den trenger ikke høres ut som en 316i ;) folk kan heller lure på hva som står i den, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har Kingdragon filter...

på en 318i, da har jeg en lav brumming på tomgang og bedre lyd ved pådrag... beste sort, er også billigere en k&n filter, men sliter kanskje mer på motoren pga støv og sjiit slipper inn... men så skal ikke bilen bli hundre år heller!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K&N har jo holdt på med dette siden 1969. og leverer i dag racing luftfilter til 80 % av all off-road motorsport. De har fått priser for "Manufacturer of the Year" i 1994, 1996, 1997, og 2000 og har egene test laboratorier osv.. Så jeg tror at K&N filtrene ligger generellt litt høyere i kvalitet enn mange andre produsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Remus effektanlegg og K&N filter men ble ikke så bra lyd, men jeg tok vekk den delen med katalysator, og satte inn et rett rør, det ble gromt!!! Har da bare den bakerste lydpotta. akkurat passe lyd, samtidig som jeg fikk litt mer drag i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...