jonas Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Har tuv noen kontaktperson i norge?? noen som hvet hvem jeg bør event. prate med`? Trenger sårt hjelp hær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 kommer ann på hva du trenger TUV på? trenger du TUV på senkesett så finn ut hvordan merke du har, så ringer du forhandler(alle stylings sjapper fører alle merker vanligvis) gjelder det felger ringer du felgbutikker, osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2005 Det gjelder godkjenning av ombygging.. motor bremse +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 hm, da foreslår jeg at du går på www.bmwccn.no og går på forumet og spør om noen har bygget om en bil slik du skal bygge om din! de vet hva du trenger og hva du må gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Det er få om noen andre enn Biltilsynet der du skal godkjenne bilen som vet hva som må gjøres. Slikt går nesten på dagsform. Alternativet er jo å dra ned til Tyskland og få hele bygget godkjent av Dekra, men det koster noen titusener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2005 den siden er jo ikke å forstå seg på.. finner inget forum jeg.. noen so kan rettlede med link?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Prøv her du: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2005 Share Skrevet Januar 19, 2005 Kontaktperson til TÜV i Norge tror jeg forøvrig ikke du finner. Det norske kontoret ble lagt ned for mange år siden. Nærmeste kontor er nok i Danmark, hvis det fortsatt eksisterer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå