Gå til innhold

Grrr....helsikkes kvinnfolk bak rattet!!!!!!


Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Kvinnfolk flest burde faen meg hatt påbudt et års kjøretid under observasjon etter oppkjøring, de kan jo ikkje kjøre!!!!!

Jeg skulle på jobb idag, og kjørte på motorveien mot Kvadrat (et stort handlesenter for dem som ikke bor her) og skulle ta avkjørselen der med Statoil.

Så kjører jo et eller annet kvinnfolk foran meg i en splitter ny Volvo stasjonsvogn....hu kjørte bare forbi avkjørselen, mens jeg blinka meg in på den!

Da hu hadde ca 6 meter igjen til veien skilltes helt, så fant hu plutseli ut at - jo, jeg vil av der allikevel!!!! Og svingte over rett foran nasen på meg, og bråbremsa da hu såg at eg kom... eg hoppte jo på bremsen, og var seriøst ikkje mer en ti cm fra å smelle rett i henne, da hu heldigvis fikk sleng på raua og havna i grøfta....

FAENS KVINNFOLK!!!!!#")(`Sat med hjertet i halsen etterpå.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jobb på posten før, Var på vei ut med post i bilen, og stoppa bak ei kjerring som hadde stoppet midt i en liten bakke. Så at hun snudde seg å så til venstre mot en Jysk butikk..... Deretter slengte hun kjerra i revers og BANG! rett inn i fronten på bilen :shock: "Oi, så deg ikke", sa hun?! Mange folk som ikke skulle hatt bil i det hele tatt spør du meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ei jeg kjenner rygger uten å se seg bak. Helt konsekvent. Hun smasja bakenden på pysjåen sin rett i en lyktestolpe da hun skulle hente den fra EU-kontroll en gang. Hehe. Og så har hun skrapa opp husveggen hjemme fordi hun rygga med døra åpen.. åja, og når hun skulle kjøre meg til vorspiel en gang i pappas merce begynte hun å hyle og slapp bremsene da ABSen slo inn (det var glatt). Pluss at hun kjørte rett over et fortau (høy kant!) da hun skulle sette meg av. Mærsjen fikk seg et fint hopp da gitt... ;)

Ellers godt det gikk bra med deg, Aguilera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke kjøre ei kjerring på 84år rett i bakenden på meg når jeg stod stille foran en fotgjengerovergang... (med jobb-bilen heldigvis..) Ingen premie for de som gjetter hva jeg tenker gamle damer bak rattet..... ;)

Godt hun ikke traff deg Aguilera, eller noen andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg Aguilera, endelig er det faktisk en dame som har skjønt det og! Ikke verst.

Sånne situasjoner som du beskriver her er jeg nesten oppi daglig her rundt på Hamar. Er så sinnsvakt mange som aldri skulle hatt lappen. Full fart inn til kryss, steinhard nedbremsing, ofte stive hjul på dette føret og da de ser at de såvidt rekker å kjøre foran meg drar de iveien igjen og de holder på å kjøre på meg. Tosker.

Og en ting jeg har lagt merke til hos jenter/damer. Det ser ut som om de er "redde" for å rygge. Ser skikkelig nervøse ut :P Og det verste av alt er som en sa her at de så og si aldri ser bakover da de rygger som er enda mer skremmende :roll:

Dette gjelder også eldre folk. Mange av de klarer ikke å se bakover pga av stivhet ol.

Da skal man etter min mening aldri få lov til å kjøre et kjørtøy.

Jenter kjører ikke agressivt, de kjører bare konstant fort. Og når de skal på akselerasjonsfeltet kjører de saaaakte som beskrevet. Klassisk :P

oddis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig pleier jeg ikke å holde vikeplikten min, bare smetter unna, men så var det en dag jeg følte meg veldig snill og overholdt vikeplikten min, tilfeldigvis en pen jente som kjørte en gammel peugeout, hun bare står der og jeg også, jeg vinker til henne kjør da for faen, men nei hu rygga , putta`n i revers og full rygg bak men heldigvis for henne bremsa hun også fort nok, så jeg bare kjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, de er så domme vettu...også det der med sakte aks på motorveien, åååh då blir eg provosert!!!! Da legger jeg meg bare rett ut og bånn gass forbi, har ikke tid til slik somling! Håper faen hu der kjerringa igår sleit kraftigt med å få bilen opp på veien igjen, er gansge traffikert der på den tiden av døgnet, og hu havna godt i grøfta for å si det sånn :lol:

Men eg forstår bare ikkje kaffor i alle dager kvinnfolk kjører sånn???

Eg har aldri gjort det.... ka så feile di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en god historie om damer bak rattet: En kamerat av meg er smed, han skrur og mekker på alt av metall (stål), og har skiten tilfeldigvis motor, så går det vanligvis etter at han har vært bortpå. Moren hans begynner å trekke på åra, men bil skal hun kjøre. Det vil si Opel Ascona B. Kun det. Bilen hennes har bulker rund baut, det er alltid et eller annet i veien for henne, i følge henne selv. Kompisen har rimelig peiling på hvilke merker som finnes på bilen, men her en høst la han merke til at det var noen nye riper i siden på Ascona'n. Han spurte moren hva som hadde skjedd, og til svar fikk han: "Disse hærsens skoleungene....De har så harde ransler nå for tiden!" :shock: Hører med til historien at hun bor et godt stykke ute på landet i Buskerud. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe i lignende situasjon i dag... skulle ned fra sirdalen på dårlig føre, så møtte jeg en dame i en liten Peugeot 206, kjørte ikke akkurat fort, men hun lå midt i veien... slik at jeg måtte ut i grøfta/snøen med halve bilen i 70km/h... ikke akkurat ideelt.. d gikk bra, men var litt skremt selv, uten at jeg fortalte det til de andre i bilen...

men damer har like god grunn til å ha lappen som menn, den eneste skaden jeg har fått på bilen fikk jeg av en gutt/mann... vi stod stille og snakket, så skulle han gå... da vrengte han bare bilen rett inn i hjulbuen min.. så det er ikke bare kvinnfolk som kjører driit... kan legge til at han kjørte en Golf som måtte fikses for 15 20 000,- fordi hele frontfangeren og skjermen hans/pappaen han måtte skiftes, mens jeg sparkla og lakka selv og fikk peng rett i lomma..!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

engang kjørte jeg fra jessheim på vei til oslo, poltiet haddde stengt e6, så vi måtte følge små dritt landeveier,det var kveld og skikkelig mørkt.hadde en bil bak med med masse gamlinger,men hun som kjørte bilen hadde fjernlyset på så lenge,til slutt klikka det for meg, jeg stopper midt i veien går bak til henne og kjefter på henne, så kjører jeg igjen,etter et par minutter så var det INGEN BILER BAK MEG, hun lå kanskje i 30 istendefor 80,hehe stakar dame,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er lei! dette sjedde med meg like etter jeg fikk lappen.ei gammel kjerring i en golf 2 lå bak med alle lys tent! jeg stippa ikke da,men hugde til i bremsa når hun var nermt! da fikk hun litt panic og tok hintet! et annent triks er å tenne det røde tåkelyset bak! på e-36 er de utrolig sterke,og blendende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...