humayun Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 jeg har tenkt meg å ta bort katalysator og skal sette et rør til bakpotte....jeg håper det blir ikke noe særlig bråk...hva synes dere???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 blir neppe suksess.... ikkje blir det godkjent, å blir sannsynlivis en masse bråk/støy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 20, 2005 Share Skrevet Januar 20, 2005 De prøvde dette i det svenske bladet bilsport. De hadde et prosjekt med en opel kadett 1.8 GSI (tror det var det). Når de skulle chip trimme og montere luftfilter og effektanlegg, vurderte de å ta bort kat. Når de målte effekt etterpå fikk de ingen økning! Derimot da de monterte en såkalt race-kat. gikk effekten opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Jeg har tatt vekk en katalysator på en M20b25 merket vel egentlig ikke noe forskjell. Men den dingsen veier jo så mye at den hvertfall tilsvarer 1hk! Men det ble en litt mere kvass lyd i bilen. hadde supersprint resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Jeg hadde en gang en Audi 200 turbo Q 20v. Den hadde 2 katalysatorer, en på hvert rør. Plukka ned anlegget og staka ut begge kat'ene med et jernrør. Ble ikke noe "leven", men litt mer golyd. Om det ble noe særlig mer effekt, er vanskelig å si, men jeg synes det hjalp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå