Gå til innhold

stabstag

humayun
 Share

Anbefalte innlegg

Kan hende det er jeg som er litt utafor her.. Men jeg synes jeg merket forskjell på bilen etter jeg satt inn stag i den. Jeg har ganske store felger og breie dekk. Og synes at bilen nå "kaster" seg kvikkere inn i svingene enn hva den gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke det er usannsynlig, Nautilus. Det som gjør at jeg har blitt litt tvilende til disse stagene er denne testen til Kvam & co, hvor de fant ut at det knapt var bevegelse mellom støtdempertoppene. Men nå var jo det en E30. E34 er mye bredere og større, og det er flere kilo i sving...

Hadde vært moro å se tester på det der på flere biler enn E30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dem ikke testet hvordan det var å binde en trå mellom tårnene? den hadde jo røket.. Dette kunne jo testes på en e34 også ikke ha tråden helt stramt men.. Kjøpte det vel mest for show jeg, men jeg skal uansett ha det på den neste lekebilen! :P Men det er jo ganske lite som skal til før en faktisk merker forskjell på en bil når man kjører den. Rart egentlig. Er jo bare ratt og pedaler vi "styrer" med.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er jeg som er litt utafor her.. Men jeg synes jeg merket forskjell på bilen etter jeg satt inn stag i den. Jeg har ganske store felger og breie dekk. Og synes at bilen nå "kaster" seg kvikkere inn i svingene enn hva den gjorde før.

Eller så kan det jo altids vere en lite placebo efekt ute å går.Men skal nok ha et slikt stab-stag selv uanset. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...