bmw_e36 Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Må skaffe meg nytt effektanlegg til min bmw e36, for å få frem sekser lyden. Er det noen som har noe å ambefale? har hørt supersprint er bra, men ikke vet eg. Takker for svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Ac Schnitzer! Dyrt, men sinnsykt deilig lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e36 Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2005 Ac Schnitzer! Dyrt, men sinnsykt deilig lyd! Takker for tipset. Må vel lide litt for en bmw har du peiling på hvem som leverer det? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Du kan høre med GS bildeler.. Der jeg bestillte mitt. Men jeg kjøpte Ac Schnitzer bak/mellom potte og Sebring grenrør(samme produsent). Effektanlegget kostet ca 8k, grenrøret 4k. (Ac Schnitzer grenrør tror jeg er svin dyrt... ca 9k +mva) Men grom lyd! Formel 1 here we come.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Vet ikke hvilken endestuss det er til E36, men tror det er denne På min E30 var det denne: Gir hvertfall et sinnsykt drag fra ca 4500 omdr. Føltest nesten som en "liten" turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e36 Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2005 tror det bare blir en bakpotte. resten fikser vel noen venner av meg. blir jo vanvittig dyrt å legge ut 9k for ett grenrør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Dyrt ja.. Men det er jo oxo her poweren ligger... Men tror det finnes grnerør fra Sebring til E36 oxo. Gs har dette og i tilfelle. Disse er noe rimeligere enn Ac Schnitzer, men blir produsert av samme produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 anbfaler supersprint! de har også grenrør. de lager eksos til mange av BMW-tunerne (hartge bl.a) kan anbefale scorpion anlegg også, men det kan bli litt for mye lyd for noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Hørt så og si bare positivt om Scorpion og Eisenmann. Eneste er at noen sier det kan være litt for mye lyd av de i lengden. Scorpion koster fra www.koed.dk ca kr 4000 inkl frakt, toll etc. Eisenmann koster litt mere kanskje fra f.eks. www.schmiedmann.com (danske avdelingen). Her har du en 325i E36 med Scorpion: http://www.bimmerfanatics.com/sounds/oy ... aks2-5.mp3 http://www.bimmerfanatics.com/sounds/oy ... retur1.mp3 http://www.bimmerfanatics.com/sounds/oy ... retur2.mp3 Skal mest sannsynlig bestille med en slik selv i løpet av kort tid. Får se hva jeg skal prioritere av effektanlegg og nye vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Jeg har sebring på min 318is fra kat. og bak, å det er det en helt nydelig lyd i, ikke sånn MØØØØØØ MØØØØØØØØ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vortex Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 har raka rør helt bak jeg, bråker no jevli, men harke rå til annet atm.! Et rør fra downpipe og helt bak på 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 waste of money, jeg har supra bakpotte og 2,5" rakarør, finnes det bedre lyd i Harstad? neppe hah, the supra aint got nothing on me;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Det kom en Supra bak oss da vi gikk rundt og surra på Right On på Gardermoen Raceway, og vi hørte den knapt. Har nesten ikke hørt så stille bil noen gang. Tror den var helt original. Ikke storlyd i den potta akkurat, men kanskje den er bedre på en BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 jeg har strake 2,5" rør fra turbo til bakpotta, en 3,5" japsepotte, det låter fint, men turbo`n demper no sinnsykt så det vil vel bråke noe vannvittig på en vanlig sugemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Hør også med Svein Erik på Styling Tech, han skaffer vel alt som er..iallefall til BMW.. www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå