jcvold Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 hva er prestandaen,og hk i en nissan primera sri? jeg hadde en liggende bak meg,og da vi kom til en lang tunell,prøvde han å dra forbi.han la seg ut,og jeg flata fjøla! han kom ikke forbi,men hang på opp i ca 170-180... ga han alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 Minste motoren i Primera SR er 1,6 liter. Det kan jo være en slik du hadde etter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 21, 2005 Share Skrevet Januar 21, 2005 det finnes en 2 liter med 140hk. Den går ikke så verst, da vekten på en primera ikke er så høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 2-literen er vel SRi-en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 hm.. ja d stemmer vel d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 jeg hadde en liggende bak meg,og da vi kom til en lang tunell,prøvde han å dra forbi.han la seg ut,og jeg flata fjøla! Er du en av disse som hindrer folk å komme forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Er du en av disse som hindrer folk å komme forbi? Det er forbikjøring forbudt i tunneler uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Kan vel være krabbefelt/forbikjørings felt i tunneler oxo..(kanskje ikke i så mange, men i de stooore) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 22, 2005 Share Skrevet Januar 22, 2005 Det er forbikjøring forbudt i tunneler uansett... Tja, er det det? Kunne vel vært 2-felts og Har uansett lite med poenget å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2005 jeg hadde en liggende bak meg,og da vi kom til en lang tunell,prøvde han å dra forbi.han la seg ut,og jeg flata fjøla! Er du en av disse som hindrer folk å komme forbi? nei,men han ville kjøre om kapp.var en styla sri... kan ikke la bmw tape for en slik en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 det er ikkje mangen av di tunnellene eg har kjørt i som er forbikjøring forbudt i ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 jeg hadde en liggende bak meg,og da vi kom til en lang tunell,prøvde han å dra forbi.han la seg ut,og jeg flata fjøla! Er du en av disse som hindrer folk å komme forbi? nei,men han ville kjøre om kapp.var en styla sri... kan ikke la bmw tape for en slik en.. det er gutten sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 jeg hadde en liggende bak meg,og da vi kom til en lang tunell,prøvde han å dra forbi.han la seg ut,og jeg flata fjøla! Er du en av disse som hindrer folk å komme forbi? nei,men han ville kjøre om kapp.var en styla sri... kan ikke la bmw tape for en slik en.. det er gutten sin det jepp! har jo en visss stolthet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Synd det er så små motorer på de fleste BMW'er i Norge da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Heh, tullinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå