Tommy Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 I bagasjerommet på min E-36 318is coupe '92 så er det en liten plastkasse, nede i høyre side (det ligger bl. a. muttertrekker der). Men jeg har sett på noen andre biler at det er et lokk over her, mangler jeg dette? eller var det ikke dette på biler av min årgang. Det ser ut som det er noen hull i trekket ovenfor denne kassen, som et eventuelt lokk kunne vert festet i. Noen som vet, eller har bilder av et E-36 bagasjerum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 På 6-syl modellene er jo dette rommet brukt til batteri, og på min er det et plastlokk over. Lokket fungerer også som oppbevaringsplass for mindre ting, siden det har to "rom". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Enig med Gaute. I min 320 er dette rommet brukt til batteriet og har da følgelig et plastdeksel over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Batteriet ligger der ja... Et litt dårlig bilde av dekselet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Ja jeg vet at batteriet ligger der på 6'ere, men det jeg lurer på er om det skal være lokk over oppbevaringskassen på 4'ere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Min har det iallefall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Ikke i min heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Takker, da trenger jeg ikke å gruble mere på de, men hva annet er det oppi den kassen originalt, bortsett fra "hjulkrysset"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Min har ikke hjulkryss der, men det står en Verbandskasten (nok bandasjer til et VM i håndball) der sammen med varselstrekant. Dette er opsjon nr 0428 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Det er ikke lokk på min heller.. MEN!!! Har et plastdeksel på VENSTRE side når du står bak. Har ikke prøvd å ta det bort. Noen som hvet hva det er???????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå