JE Motorsport Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 Har bilen i både sort og grå farge i 1:18 skala,meget detaljert modell med dører,panser,bag.lokk og styring som kan betjenes. Modellen har som originalen selvfølgelig carbontak og carbon i nedkant av frontfanger og bakfanger. Et "must" for alle entusiaster, BMW´s kanskje heftigste bil.... For bilde av modellbilen + andre BMW´er se nettsiden: www.tinycars.no PS:finnes også andre merker enn BMW på nettsiden, for den som måtte ønske det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 23, 2005 Share Skrevet Januar 23, 2005 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 For M3 CSL er den 600,- kr + frakt/oppkrav. For prisene på de andre bilene se nettsiden: www.tinycars.no pga prisen varierer iht produsent,dekor,detaljer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Kanskje ikke jeg som skal svare på det ,men det jeg i alle fall veit er at den M3 CSL modellen som blir solgt av BMW-forhandlerne ikke er fra samme produsent som de jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2005 Har ingen av de du nevnte der,men mulig jeg får de etterhvert. Har av BMW f.eks M3 E30/E46 gate og racing, 2002 Turbo, M1, 3,0CSL, M-coupe som du kan se bilder av på nettsiden.Men det er bare å sende meg en mail hvis det er en spesiell bil du er ute etter så skal jeg se hva som finnes hoss produsentene jeg selger.Men det er jo desverre sånn at det som regel tar en stund før det blir lagd modeller av de forskjellige merkene.Det er jo en del merker på markedet i dag og hvis du da i tillegg tenker på alle typene f.eks til BMW med E21,E30,E36,E28,E39 osv(bare for å nevne noen) Så kan det nok skje at de f.eks ikke lager modell av E21,for det er for liten interesse for den bilen(beklager E21-entusiaster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 24, 2005 Share Skrevet Januar 24, 2005 Skaffer du A-manta.Årsmodellen går ifra 1970-1975.Har vært på jakt etter det lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 Skaffer du A-manta.Årsmodellen går ifra 1970-1975.Har vært på jakt etter det lenge... Må desverre skufe deg der Manta er ikke produsert av de fabrikatene jeg selger.Kadett C coupe er vel det "nærmeste" jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Men det er jo ikke noen manta.....Hehe.Jeg får vel bare jakte videre...Men atkk alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Joar'n. Får du tak i andre utgaver av M1? Liker bilen, men likte ingen av de utgavene du har bilde av der... Skaffer du M1 i andre utgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Hva med andre DTM utgaver av M3 E30? Kan du få tak i Diebels Alt, nr 31 (Schmickler), eller Jägermeister nr 19 (Hahne) og Warsteiner nr 15 (Ravaglia)? Har ikke sett disse vært til salgs noe sted (untatt ebay), men kanskje du kan skaffe?? Tror alle disse skal være Minichamps biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 Joar'n. Får du tak i andre utgaver av M1? Liker bilen, men likte ingen av de utgavene du har bilde av der... Skaffer du M1 i andre utgaver? Kan skaffe M1 "Mûnchen" 24H Le Mans 1981. Har levert ønske til produsentene om å få M1 med Motorsportstripene,men tror det blir vanskelig.Kommer den blir den lagt ut på nettsiden www.tinycars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hva med andre DTM utgaver av M3 E30? Kan du få tak i Diebels Alt, nr 31 (Schmickler), eller Jägermeister nr 19 (Hahne) og Warsteiner nr 15 (Ravaglia)? Har ikke sett disse vært til salgs noe sted (untatt ebay), men kanskje du kan skaffe?? Tror alle disse skal være Minichamps biler.. Jeg får trolig begge de 2 først nevnte bilene i løpet av våren,er under produksjon. Warsteiner Ravaglia har jeg hatt,men ble utsolgt i løpet av noen få dager. Hadde også "Blaupunkt" DTM vinner Norisring 1987. Mulig jeg klarer å få flere Warsteiner i løpet av våren/sommeren.Men det er som regel sånn at de produserer et vist antall og når de er utsolgt,så er det ikke sikkert de lager flere.Skal skape verdi/samlerobjekter med å begrense antallet produserte. Jeg er i midlertid lovet en eller annen variant av M3 E30 med motorsportstripene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg får trolig begge de 2 først nevnte bilene i løpet av våren,er under produksjon. Warsteiner Ravaglia har jeg hatt,men ble utsolgt i løpet av noen få dager. Hadde også "Blaupunkt" DTM vinner Norisring 1987. Mulig jeg klarer å få flere Warsteiner i løpet av våren/sommeren.Men det er som regel sånn at de produserer et vist antall og når de er utsolgt,så er det ikke sikkert de lager flere.Skal skape verdi/samlerobjekter med å begrense antallet produserte. Jeg er i midlertid lovet en eller annen variant av M3 E30 med motorsportstripene Ok, får prøve å følge med på sidene dine da! Moro om du hadde fått tak i de i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 Ok, får prøve å følge med på sidene dine da! Moro om du hadde fått tak i de i hvertfall! Skal love deg at det kommer flere M3 E30 på siden,så snart jeg får tak på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Joar'n. Får du tak i andre utgaver av M1? Liker bilen, men likte ingen av de utgavene du har bilde av der... Skaffer du M1 i andre utgaver? Her er det en fin en.. www.1-18scalecars.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå