Gå til innhold

pro bmw kappkjøring!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

jeg stod i lyskrysset på svinesund (sverige) for noen uker siden, venta på grønt, opp på sia kommer en mercedes slk-eller.no..sjåføren ser på meg, ler, og ruser som bare f***! lyset skifter til grønt, bilen hans bykser 1 meter fremover og......HAN KVELER MOTOREN!! jeg kjører "pent og rolig" fra han, mens jeg ser i speilet og ler mer en noen gang! han sitter og banner og skriker! syns vel at jeg "parkerte" han ganske bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hang med på en Mercedes c-180 amg på vie til vesterås i sommer.Var ikke mye han dro ifra meg på rettstrekkene,men jeg tok inn det fort når det ble svinger :twisted: Hadde hastigheter nære 200 med isn i vendingan.Var sent på natta og fine svenske veier....Noe bedre en de norske...Morro med litt kappkjøring av og til.Men råeste kjøreturen jeg har hatt er med camaroen til en kompis.Er over 500hk i den.Bunnet spedomeret opp okstadbakken her i trondheim,det slutta på 240kmt.Og bilen bare fortsatte og dra...Det var nam det :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,er morro med kappkjøring!men jeg liker best å gjøre det i utlandet! sverige,danmark f.eks.når du er nordmann i utlandet er det liksom "lov".norsk politi er så strenge! i sverige brøt jeg jo fartsgrensa med 110km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker å plage kjøreskole biler, idagi byen så jeg en veldig søt jente kjøre skolebil, vi lå samme på lyskryss, så begynte vi å kjøre jeg kjørte oppi rumpa til bilen foran meg i bånn gass på 2gir og svingte dritfort inntil høyre felt og la meg foran kjøreskolen bilen,ahahahahha de blir så fort skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg synest slik tull er unødvendi.. greit nok at eg kjører svin av og til eg og men da er det som regel bare meg i nerheten og er som oftest aleine i bilen,

eneste untaket er når eg reiser heim til sogn for da må eg nå siste ferga som går for natta!

Det er farlig nok i trafikken fra før, så vist du skal utforske grenser så gjør det slik at det bare går utover deg sjøl eller den som evt er dom nokk til og kappkjøre med deg!

Det der med kjøreskoler osv, det synest eg er jevlig unødvendi! mangen jenter som ikkje tåler noen ting får di finner ut at bilkjøring, nei det er ikkje noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...