jcvold Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg sendte mail til 10 forsjellige dekk-selgere og sa jeg ville ha 4 dekk i dim 215/45/17 + montering,og avbalansering.fikk tilbake VELDIG varierende priser.men det beste var 1080 per dekk inkl montering. bør jeg slå til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Er dekktypen/merket helt urelevant for deg? Er det regummierte drittdekk vet jeg ikke om jeg ville anbefalt deg å slå til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Jeg har gode brukte dekk til salgs 215/45/17 x 2 og 235/40/17 x 2 Selges for 2 lapper inkl 17" felger (80-90% mønster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg sendte mail til 10 forsjellige dekk-selgere og sa jeg ville ha 4 dekk i dim 215/45/17 + montering,og avbalansering.fikk tilbake VELDIG varierende priser.men det beste var 1080 per dekk inkl montering.bør jeg slå til? Hei Du må ikke "bare"gå etter pris her.Enormt stor forskjell på dekkenes kvalitet. Istedenfor må du sjekke pris på samme dekktype og hva prisen blir. Bedre å legge noen lapper ekstra på bordet å få skikkelig gummi:-) Gode dekk er VIKTIGE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Legg i noen ekstra hundringser og få SKIKKELIGE dekk. Jeg valgte selvsagt, så dum og grådig som jeg var, de så og si billigste dekkene da jeg skulle ha meg nye dekk pga en enorm rift i et dekk. Valget ble Tyfoon Succsessor. For all del, ikke kjøp. Dekket er mykt og sitter veldig dårlig på bløt asfalt! Søppel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Haha jeg har noen tyfoon sommerdekk... De sitter sinnsykt bra på tørt føre, men med en gang det ble litt bløtt slapp de med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Ang. tyfoon, så overhørte jeg en selger hos Johs Lunde dekk, som på telefon anbefalte disse dekkene til en kunde, på følgende måte : De sitter utrolig bra på veien, å har veldig gode vannplaningsegenskaper. Da snudde jeg, å gikk et annet sted å handlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2005 Legg i noen ekstra hundringser og få SKIKKELIGE dekk. Jeg valgte selvsagt, så dum og grådig som jeg var, de så og si billigste dekkene da jeg skulle ha meg nye dekk pga en enorm rift i et dekk. Valget ble Tyfoon Succsessor. For all del, ikke kjøp. Dekket er mykt og sitter veldig dårlig på bløt asfalt! Søppel! hvilke dekk er bra da? hva anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Dunlop SP9000..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 Har også god erfaring med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg sendte mail til 10 forsjellige dekk-selgere og sa jeg ville ha 4 dekk i dim 215/45/17 + montering,og avbalansering.fikk tilbake VELDIG varierende priser.men det beste var 1080 per dekk inkl montering.bør jeg slå til? Jeg skaffer deg til 1050 per dekk.... ALT inklusivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 25, 2005 Share Skrevet Januar 25, 2005 dunlo sp9000, ikkje så skremmende dyre men ekstremt skremmende gode. konge dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 har noe sånt som "..Falken.??" -dekk jeg..i en bestemt sving kunne jeg med de gamle dekka ikke holde mer enn 90km/t, nå holder jeg 110-120 i sammen sving med samme forhold, den er ganske skarp, og selv ved vått føre klarer jeg fint 100! er vel helt på grensa, men uansett! de gjør en utrolig god jobb! hva er _hastighets-indeksen_ på de dunlop-sp dekka dere snakker om? V? ZR ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 forresten, er ikke sikker på om _hastighets-indeks" er rett ord, mulig jeg husker feil, jeg mener hvertfall hvilken BOKSTAV dekkene er merket med, som angir hvilke/n hastighet de er godkjent for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 ZR...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå