Gå til innhold

priser på sommerdekk


jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

jeg sendte mail til 10 forsjellige dekk-selgere og sa jeg ville ha 4 dekk i dim 215/45/17 + montering,og avbalansering.fikk tilbake VELDIG varierende priser.men det beste var 1080 per dekk inkl montering.

bør jeg slå til?

Hei

Du må ikke "bare"gå etter pris her.Enormt stor forskjell på dekkenes kvalitet. Istedenfor må du sjekke pris på samme dekktype og hva prisen blir.

Bedre å legge noen lapper ekstra på bordet å få skikkelig gummi:-)

Gode dekk er VIKTIGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg i noen ekstra hundringser og få SKIKKELIGE dekk. Jeg valgte selvsagt, så dum og grådig som jeg var, de så og si billigste dekkene da jeg skulle ha meg nye dekk pga en enorm rift i et dekk. Valget ble Tyfoon Succsessor. For all del, ikke kjøp. Dekket er mykt og sitter veldig dårlig på bløt asfalt! Søppel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. tyfoon, så overhørte jeg en selger hos Johs Lunde dekk, som på telefon anbefalte disse dekkene til en kunde, på følgende måte : De sitter utrolig bra på veien, å har veldig gode vannplaningsegenskaper. :shock:

Da snudde jeg, å gikk et annet sted å handlet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg i noen ekstra hundringser og få SKIKKELIGE dekk. Jeg valgte selvsagt, så dum og grådig som jeg var, de så og si billigste dekkene da jeg skulle ha meg nye dekk pga en enorm rift i et dekk. Valget ble Tyfoon Succsessor. For all del, ikke kjøp. Dekket er mykt og sitter veldig dårlig på bløt asfalt! Søppel!

hvilke dekk er bra da? hva anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sendte mail til 10 forsjellige dekk-selgere og sa jeg ville ha 4 dekk i dim 215/45/17 + montering,og avbalansering.fikk tilbake VELDIG varierende priser.men det beste var 1080 per dekk inkl montering.

bør jeg slå til?

Jeg skaffer deg til 1050 per dekk.... ALT inklusivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noe sånt som "..Falken.??" -dekk jeg..i en bestemt sving kunne jeg med de gamle dekka ikke holde mer enn 90km/t, nå holder jeg 110-120 i sammen sving med samme forhold, den er ganske skarp, og selv ved vått føre klarer jeg fint 100! er vel helt på grensa, men uansett! de gjør en utrolig god jobb! hva er _hastighets-indeksen_ på de dunlop-sp dekka dere snakker om? V? ZR ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...