napapakkis Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Noen som gjør privat lakkering for en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 jepp. men litt langt unna kanskje? bor i troms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2005 tja.... si mg sånn ca pris for fulllakkering på bilen? er du utdannet ? flink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2005 Ingen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 styling kompaniet tar 12000 og det ser ekstremt bra ut på bildene vertfall! det ligger i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 27, 2005 Share Skrevet Januar 27, 2005 hei. klarer nok ikke å slå 12000 på en hellakkering. som jeg regner med er innvendig og? kun utvendig, uten noen form for skader/steinsprang etc kan jeg lakke for min 10000kr. da er lakk/utstyr for ca 3/4000 innkludert. det som er dyrt er repp av evt skader etc. vist det er kun våtsliping/lakkering/maskering er det en grei sak som tar max 2 dagers jobb til bilen er færdig. men så er det det vanlige dillemma da! skal man hellakkere en bil uten å ta absolutt alt av skavanker? som lakkerer kan ikke jeg ta en jobb dær bileier syns den å den skaden er så liten at den nesten ikke vises! så kommer kompisene å ser bilen og finner disse feilene! jepp da kommer det ingen til meg for å få lakk på bilen sin. det tar ca 6 timer å våtslipe en bil, og 2 timer maskering, 4/5 timer lakking innklusiv mellomtørking til færdig tørking. så du skjønner at det blir fort dyrt når alle di små (finger) bulkene skal taes og tro meg det er mange flere av dem enn hva man ser med d blåtte øye. det er noe man lærer seg til å se! men å komme frem og vise seg på en nylakka bil jepp det gjør dem alltid. ble litt mye skriving nå da! ensom jeg da vet at det er mye å spare på en utenlandstur så vurder det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NitrusX Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 hmmm... Jeg skal lakke hele bilen før sommeren, men har som de fleste andre studenter ikke all verdens med penger. Så hva kan man gjøre sjøl? veit om andre som har gjort alt av grov arbeidet og bare betalt for selve lakking, og da blir det jo en del billigere? Det er ikke så nøye med den bilen jeg har nå, og jeg liker å mekke på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 vel, å "gjøre alt selv" er ingen god ide dersom man aldri har gjort det før, da det er selve grunnarbeidet som er kjernen i å få et bra resultat, lakkeren kan være så god han bare vil, men dersom bilen ikke er skikkelig bra nedpusset hjelper det lite å være flink med sprøyta. få noen kammerater som kan dette til å hjelpe deg å pusse ned biln, da lærer du litt om teknikker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 528i, hvor i troms bor du? kommer selv fra troms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2005 ingen i oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 528i, hvor i troms bor du? kommer selv fra troms heisann. bor for tiden på olsborg. 4 mil fra finnsnes. flytter vel til heggelia snart anntar jeg. vurderer skole til høsten. du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Bor litt utenfor Harstad (2mil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå