kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Har fire komplette dører (solgt) Tak med rails og sort taktrekk Bakluke med spoiler (solgt) Tank Frontrute +div interiør (solgt) Alt er daytonaviolet Send en mail vist du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 26, 2005 Share Skrevet Januar 26, 2005 Hvor holder du til i landet?? (ehh... mail er sendt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 var en gammel tråd, men er spoileren solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Jepp Men jeg har fortsatt et sort taktrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 pris på det da? vanskelig å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 800 kansje Det er ikke vanskelig å bytte men de tar en time eller to... Taktrekket er for bil uten luke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 er det med trekk til de stolpene som er i hvert hjørne fremme? (a stolpe?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 De tror jeg, kan sjekke i morgen. solskjermene har jeg ikke, men handtakene har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå