Gå til innhold

Bomringen på Nord-Jæren får gjennomgå!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte gjennom bomringen i Tønsberg i slutten av september og slutten av desember, har ikke fått noen regning enda... Tar det lang tid? Kanskje jeg har skilt det ikke går an å ta bilde av :D:D

Eneste stedet i Norge jeg syntes det er greit å betale bompenger er på den nye veien fra Horten til Drammen. Den er skikkelig bra. Digg å slippe og kjøre i det sving h..lvte på den gamle veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E18 fra Horten til Drammen er helt konge. :)

Litt dyrt, men det føles på mange måter verdt det.

Men domringen i Tønsberg, ja, det kan ta litt tid. Virker som de sparer til to passeringer for tiden. Jeg har en regning på 30,- her, for passering den 16. sept og 12. november (med Chrysleren, har brikke på BMWen). Fakturadatoen på den er 2. desember, altså under en måned etter den siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sverige betaler de vel ikke noe bomavgifter? (har ingen), de betaler heller ikke på ferger.... Og betaler knapt årsavgift.. :?

ja,det er sverige som er tingen! der kan du faktisk eie en skikkelig bil uten å bli blakk.her i norge er jo bilen en kjempeutgiftpost!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kjørte bomringen i Tbg for en stund siden uten brikke. Fikk regning på 16 kroner i dag... Ringte inn å lurte på om de kunne legge de til brikken min, men neida.. "Det er dessverre teknisk umulig"...

Uansett, det er skikkelig surt å betale for noe du ikke har fått, og som etter all sannsynlighet blir mye dyrere enn først antatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk umulig ?!?

Hva er det de bruker for slags regnskapssystemer da ??

"Microsoft Apekatt med kuleramme" ??

Selvfølgelig er det teknisk mulig. . . har nok heller litt med viljen å gjøre :?

Det blir som om BMW skulle sagt : "Nei vi kan ikke ettermontere stereoanlegg i bilen din, for det er "Teknisk umulig". Du må nok kjøpe en ny bil" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...