DotTk Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Jeg vil få mere lyd/trøkk fra bassene inn i bilen. og lurer på om den metal plata kan fjernes uten at det har noe å si for bilen sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Det er en del av metallplata (midt på) som kan fjernes i alle fall. For noen bmwer har jo skipose å da er jo ikke den metallplata der uansett. Har fjernet den på min bmw i alle fall å d hadde ikke noe å si. Det er bare å ta en hammer eller et brekkjern å røkke i vei. ganske fort gjort egentli Det ble jo en del bedre trykk i bmwen men ikke fullt så bra som d var i den andre bilen jeg hadde før. Driver å finner ut hva jeg ska gjøre for å få bedre trykk!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2005 Takker for tipset.. du må si i fra om du finner ut noe mere av den case'n:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Det ska æ gjøre vettu Vurdere om æ ska montere kun en sub å montere den slik at den slår inn i åpninga der jeg fikk fjerna metallplata... vet ikke helt hvordan dette blir å funke da. men forhåpentli vis så kan d bli bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2005 Er det mulig å fjerne heile plata?? Skjønner att det går an. Men for bilen sin del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 du vil svekke bilens konstruksjon ved å fjerne hele plata. Vet ikke hvor mye, men er en grunn(sikkert en god en også) for at det ikke er mulig å fjerne den uten å skjære den ut... Fatter ikke at folk klager over dårlig lyd fra bass osv. i E30, jeg har 2x12" rockford på en kicker 2x125W/250W og det slår ganske godt, og med tanke på den alt for svake forsterkeren min, fatter jeg ikke at dere, som sikkert har dimensjonert forsterkeren til subben klager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Er det HELE bakseteveggen eller kun plata i midten det snakkes om her? Jeg fikk inntrykk av sistnevnte, og da er det null problem i forhold til bilens konstruksjon. Biler med skipose har jo ikke plata fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Hhenrik: Klager for at man får mye dårligere trykk inn i kupeen på en bmw i forhold til ka man gjør i en anna bil. å der prate æ om erfaring! Fikk sinnsykt trykk i min forgje bil me akkurat d samme anlegge. bagasjerom på bmw er alt for lukket til å få BRA lyd... men igjen så vinner jo BMW over di fleste andre bilmerker når d gjeld kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 tror han spør om d gjør no at han FJERNER hele bakseteveggen... å akkurat d vet æ ikke sjøl for har ikke erfart d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 gunnar: Vel, du kan jo ikke si det helt sikkert da, for biler som kommer uten fra fabrikk kan ha blitt modifisert og forsterka plasser du ikke vet om. Jeg vet selv ikke hele betydningen å effekten av denne veggen, men å gå inn med vinkelsliper o.l for å fjerne den kan ikke være så enormt lurt. Den er en del av konstruksjonen å du kan risikere å drite deg godt ut på modifisering/endring av konstruksjonen på bilen. Jeg fjerna den plate i midten på min, å lyden fra subben ble betydelig bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Hhenrik, jeg har som sagt kun kommentert plata i midten, ikke hele veggen. Hele veggen hadde jeg aldri funnet på å fjerne. Den i midten har jeg ikke noe problem med å fjerne. Og der behøver man heller ikke vinkelsliper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander_ Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Stemmer bra at me å fjerne den plata i midten så får man betrakteli mye bedre lyd inn i kupeen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2005 Takk for tipsene Skal fjerne den i midten.. Har hørt att samme anlegg skal være mye meir trøkk i andre biler... Derfor jeg lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 jeg har fjernet den lille "ski-pose-plata" og det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Hmm... høres ut som det lønner seg å fjerne den lille plata i midten da ja... må jeg prøve.... fjerna høyttalerene i hattehylla, hjalp litt det og... skal jo eeegentlig bare være lyd foran........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå