Gå til innhold

Metal plata i baksete....?


Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en del av metallplata (midt på) som kan fjernes i alle fall. For noen bmwer har jo skipose å da er jo ikke den metallplata der uansett. Har fjernet den på min bmw i alle fall å d hadde ikke noe å si. Det er bare å ta en hammer eller et brekkjern å røkke i vei. ganske fort gjort egentli :wink: Det ble jo en del bedre trykk i bmwen men ikke fullt så bra som d var i den andre bilen jeg hadde før. Driver å finner ut hva jeg ska gjøre for å få bedre trykk!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil svekke bilens konstruksjon ved å fjerne hele plata. Vet ikke hvor mye, men er en grunn(sikkert en god en også) for at det ikke er mulig å fjerne den uten å skjære den ut...

Fatter ikke at folk klager over dårlig lyd fra bass osv. i E30, jeg har 2x12" rockford på en kicker 2x125W/250W og det slår ganske godt, og med tanke på den alt for svake forsterkeren min, fatter jeg ikke at dere, som sikkert har dimensjonert forsterkeren til subben klager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhenrik: Klager for at man får mye dårligere trykk inn i kupeen på en bmw i forhold til ka man gjør i en anna bil. å der prate æ om erfaring! Fikk sinnsykt trykk i min forgje bil me akkurat d samme anlegge. bagasjerom på bmw er alt for lukket til å få BRA lyd... men igjen så vinner jo BMW over di fleste andre bilmerker når d gjeld kvalitet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gunnar: Vel, du kan jo ikke si det helt sikkert da, for biler som kommer uten fra fabrikk kan ha blitt modifisert og forsterka plasser du ikke vet om. Jeg vet selv ikke hele betydningen å effekten av denne veggen, men å gå inn med vinkelsliper o.l for å fjerne den kan ikke være så enormt lurt. Den er en del av konstruksjonen å du kan risikere å drite deg godt ut på modifisering/endring av konstruksjonen på bilen.

Jeg fjerna den plate i midten på min, å lyden fra subben ble betydelig bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...