Gå til innhold

Metal plata i baksete....?


Anbefalte innlegg

...har ikkje plate i midten på min cab...berre ein plastdeksel og teppe i bagsjerommet. Denne fjerna eg og skar hol i teppet, og plasserte ein aktiv sub i dette holromet inne i sete som spela inn i bagasjerommet. Ikkje imponert over den lyden som "forplanta seg tilbake" i coupeen så eg vurderar å snu suben slik at den spelar inni baksetet. Men har eit problem....vil ikkje at suben skal ta plass i bagasjerommet berrevere inne i dette holromet, og er redd den vert for nærme baksetet dersom eg snur den.....nokon som har gjort noko liknande på ein cab??

PS stiller meg bak komentaren om at bilen er ekstremt skrudd samen...meir enn nokon anna bil eg har hatt tidlegare....dette fører og til at lyden vert "kvælt" i bagasjerommet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den beste løsningen er bassrefleks rør opp i hattehylla kombinert med en basskasse som spiller ut i bagasjen, med skiplata fjernet. Prøvd på tre biler nå, og ender opp med samme resultat hver gang.

Men, er absolutt ikke uvesentlig hva slags bassere man bruker, og hvordan kassa er konstruert. Tar forbehold om att dette funka best med mine bassere hvertfall(2stk Pioneer TS-W121SPL 2000W).

Og cab har jeg aldri bygd i, bare snakka med folk som har, de sier det er så godt som håpløst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste løsningen er bassrefleks rør opp i hattehylla kombinert med en basskasse som spiller ut i bagasjen, med skiplata fjernet. Prøvd på tre biler nå, og ender opp med samme resultat hver gang.

Men, er absolutt ikke uvesentlig hva slags bassere man bruker, og hvordan kassa er konstruert. Tar forbehold om att dette funka best med mine bassere hvertfall(2stk Pioneer TS-W121SPL 2000W).

Og cab har jeg aldri bygd i, bare snakka med folk som har, de sier det er så godt som håpløst...

stiller meg bak at det ikkje er lett å bygge anlegg i cab, men litt lyd får ein der og.....så får ein bruke resten av turen til å høyre på 6'aren og fuglekvitter!!!! .....ikkje ein dårleg erstattning det!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...