Kjell Arne Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Er det noen som har hørt om dekk som heter Federal? eventuellt hvordan er de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Fattern hadde federal 17" hjul på bilen sin i fjor sommer, var faktisk veldig fornøyd, lite støy, ingen sporing og meget slitesterkt! (han kjører mye!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Har hørt de slipper ganske raskt når det er vått underlag. Kjøp heller dekk som koster et par hundrelapper mer og få et MYE bedre dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Federal er jo ett bra dekk det.Har det selv og er fornøyd med det.Syns ikke det er noe problem på vått underlag.Da er bridgestone værre.Sitter jo som bare juling på bane federtal dekkan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Federal er jo ett bra dekk det.Har det selv og er fornøyd med det.Syns ikke det er noe problem på vått underlag.Da er bridgestone værre.Sitter jo som bare juling på bane federtal dekkan Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Jupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 @manta-a Hva har du sammenlignet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 28, 2005 Share Skrevet Januar 28, 2005 Kjører Federal 215/45/17 og er kjempefornøyd. Billig og godt alternativ. Kjører mye langt og har bare gode erfaringer. Usikker på hvor slitesterkt det er i forhold til de dyrere dekkene, men jeg er fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Har to bridgestone dekk på samme felgsettet og se slipper lenge før federal dekka gjør.Og derfor sitter de bak Men det finnes jo bedre dekk selvfølgelig.Men federal er jo kurant til en billig penge da.Men kjøpte to stk bf goodridge i sommer på ett annet felg sett,og de var virkelige bra.Kjøper hos wheelie i Trondheim.Og de er i samme prisklasse som federal.Bruker litt dekk på sommers tid så jeg gidder ikke og kjøpe de dyreste dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Hva slags Bridgestone dekk er det du har som er så dårlige? Bare for å ha sagt det, så liker jeg godt å diskutere dekk , men jeg liker også å vite nøyaktig modell og størrelse. Det finnes nesten all slags kvaliteter innenfor alle merkene. F.eks. har jo Good Year en asiatisk og en europeisk produksjon (som selges i Norge), og det har også Dunlop og sikkert mange andre, men modellene har som regel en liten forskjell i benevnelsen, slik at vi kan vite hvor de er produsert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Januar 29, 2005 Share Skrevet Januar 29, 2005 Jeg hadde også et sett med Federal SS-595 i 225/40-18 på min forrige 318i som jeg var meget fornøyd med. Disse var som nevnt før her veldig bra på vått føre samt slitesterke med lavt støynivå. Jeg kjørte de vel en 30000km før jeg solgte bilen med de, og det var nok 10K igjen på de. Jeg var mye mindre fornøyd med Falken FK-451 som jeg hadde i fjor. De støyet mye mer og hadde markant dårligere feste på våt vei, spesielt med overvann. Men jeg setter store forhåpninger til Bridgestone Potenza 03SS som ligger i garasjen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 30, 2005 Share Skrevet Januar 30, 2005 Her er noen svært bra dekk. Marangoni Zeta Linea Goodyear Eagle F1 Goodyear Ventura Toyo proxes s1 BF goodrich Profiler G Pirelli Pzero Bridgestone Potenza Michelin pilot X for ikke å snakke om Fulda carat extremo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Du har glemt det beste i sin prisklasse da! Dunlop sp9000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 toyo proxes t1s, det er bra dekk, har hvertfall meget god erfaring med disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå