Gå til innhold

Dekk

Kjell Arne
 Share

Anbefalte innlegg

Kjører Federal 215/45/17 og er kjempefornøyd. Billig og godt alternativ. Kjører mye langt og har bare gode erfaringer. Usikker på hvor slitesterkt det er i forhold til de dyrere dekkene, men jeg er fornøyd så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to bridgestone dekk på samme felgsettet og se slipper lenge før federal dekka gjør.Og derfor sitter de bak :twisted: Men det finnes jo bedre dekk selvfølgelig.Men federal er jo kurant til en billig penge da.Men kjøpte to stk bf goodridge i sommer på ett annet felg sett,og de var virkelige bra.Kjøper hos wheelie i Trondheim.Og de er i samme prisklasse som federal.Bruker litt dekk på sommers tid så jeg gidder ikke og kjøpe de dyreste dekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags Bridgestone dekk er det du har som er så dårlige?

Bare for å ha sagt det, så liker jeg godt å diskutere dekk :-) , men jeg liker også å vite nøyaktig modell og størrelse. Det finnes nesten all slags kvaliteter innenfor alle merkene. F.eks. har jo Good Year en asiatisk og en europeisk produksjon (som selges i Norge), og det har også Dunlop og sikkert mange andre, men modellene har som regel en liten forskjell i benevnelsen, slik at vi kan vite hvor de er produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også et sett med Federal SS-595 i 225/40-18 på min forrige 318i som jeg var meget fornøyd med. Disse var som nevnt før her veldig bra på vått føre samt slitesterke med lavt støynivå. Jeg kjørte de vel en 30000km før jeg solgte bilen med de, og det var nok 10K igjen på de. Jeg var mye mindre fornøyd med Falken FK-451 som jeg hadde i fjor. De støyet mye mer og hadde markant dårligere feste på våt vei, spesielt med overvann.

Men jeg setter store forhåpninger til Bridgestone Potenza 03SS som ligger i garasjen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen svært bra dekk.

Marangoni Zeta Linea

Goodyear Eagle F1

Goodyear Ventura

Toyo proxes s1

BF goodrich Profiler G

Pirelli Pzero

Bridgestone Potenza

Michelin pilot X

for ikke å snakke om Fulda carat extremo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...