Bmwfanatic Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Ble 6 år i år jeg Kanskje det er jeg som stikker av med seieren for å være yngst her gitt, enda jeg kjører bil
Springsteen Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Tror du skal ligge godt an i den konkurransen
Diesel power Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Ble født ett historisk år. OL`s dystreste historie oppstod dette året i Munchen når Palestinske terrorister angrep det Israelske OL laget. Norske Radionette fusjonerer med Tandberg og lanserer sin Radionette Soundmaster SM40. Norsk audioprodukts kanskje stolteste øyeblikk gjennom tidene. Flott design og mange banebrytende "teknologier". 1970-tallet innebærer ny medgang for BMW, som posisjonerer seg med ett helt nytt modellprogram som fremdeles består, 5-serien blir bl.a lansert i ????. En internasjonalisering tar til, da BMW satser på nye eksportmarkeder og bygger sin første utenlandske bilfabrikk i Sør-Afrika i ????. Noen har kanskje skjønt det allerede, vi snakker selvsagt om året 1972. Gammel? Njjjja, det sies vel at man ikke er voksen før man tør å være barnslig. Tror derfor at alle mine bekjentskaper vil bekrefte at jeg ihvertfall er godt voksen
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 1989mod. Dvs 19år og ikke blant de eldste her hvertfall =P
maurtin Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 noen som har oversikten her? gratulere skillbill!
Håvard ///M3 Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 8. september 82 var dagen alt startet for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå