Gå til innhold

dinside har kjørt e90


KennyZM
 Share

Anbefalte innlegg

i dn snakket de om at d ikke var plass til lange personer i baksetet, mens dinside sa at d var grei plass til de på nestn 2 meter... hm :?

Totalt gærning testeren i dn.no!

Kenny:hvilken bil er det du har bilde av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dn snakket de om at d ikke var plass til lange personer i baksetet, mens dinside sa at d var grei plass til de på nestn 2 meter... hm :?

Jeg stoler mer på DN enn Dinside! Dinside bruker som sagt (i DN-tråden) samme tester/maler på lignende biler. Sammenlign S4-testen mot E46 M3...

Motor og kjøreegenskaper

Ikke nok med at motoren er sterk på lave turtall, den har også en turtallsvillighet som du sjelden finner på serieproduserte biler.

Motor og kjøreegenskaper

Ikke nok med at motoren er sterk på lave turtall, den har også en turtallsvillighet som er en sportsbil verdig.

På landevien

Å kjøre M3 på normal vei gjør at du er konstant nervøs av den enkle grunn at den er så grenseløst rask. Uten å bruke konstantfartsholderen er det veldig vanskelig å holde denne bilen under 100 kilometer timen. Det krever en nesten helt umennesklig viljestyrke, men det gikk da på et vis.

På landeveien

Å kjøre S4 på normal vei gjør at du er konstant nervøs av den enkle grunn at den er så rask. Uten å bruke konstantfartsholderen er det veldig vanskelig å holde denne bilen under 100 kilometer timen. Det krever en nesten helt umennesklig viljestyrke, men det gikk da på et vis.

Dette er bare noen få eksempler. Se selv:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=27099

http://www.dinside.no/php/art.php?id=94298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt utenom saken, men hvordan får jeg frem at det står f.eks KennyZM sa: .... jeg fikk bare frem sitat....

Bare trykk på knappen "Siter" oppe i høyre hjørnet på innlegget du vil sitere, så blir det slik det skal. Hvis ikke er det:

[quote name="hvaduvilskalståder"]tekst[/quote]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...