Kjell Rune Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 gratulere ja! lykke til me tds`n ja d skal bli gøy og ha en tdsa som jeg kan sette til salgs. har bare hadt en bmw diesel før og lurer på om d er rette lyden for barna mine og høre i årene fremmover. tror nok de må høre god bensin 6er lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Gratulerer som far Kjell Rune. Mye å gjøre om dagene nåda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 gratulerer så meget! er virkeli kjekt med småfolk! har sjøl en på 3 år,, og æj på 1år! eldstemann har alt blitt en habil bilskruar! veit ka alt heiter! dunamo, staltmotol, å batteli!! må huske å fylle flostvæske no da pappis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 he he. vittig. nei jeg strever ikke med så masse annet enn syken jeg da. de ble jo født 3mnd for tidlig og da er d jo en påkjenning for kropp og sjel men d ser ut til og gå bra. blir ikke mye action når de ligger der i kuvøsene sine, uten om fot og hånd rocking da he he. her ser dere noen bilder da. liten hånd da eller. andreas øverst og patrick under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 ja de er skannet ja så d er ikke super kvalitet. ble noen striper av blekket merkelignokk. skanneren er vel nøyere enn d blåtte øye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Kule små tasser! Godt å høre at det går bra med de på tross av den tidlige fødselen. Blir det lenge på sykehuset, eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Blir på sykehuset til terminen som er 1 mai. litt kjedelig d men d er vel til deres beste. :9 jeg er jo hjemme nå men drar til bake på sykhuset i mårgen. blir nåkk noen uker på s.hus for meg ja. men alt jeg tenker er att jeg kan bare være der så lenge de har d bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Du får prøve å gjøre sykehusoppholdene så trivlige som mulig....... Husk å hilse den nybakte moren så mye fra alle BMWfanatikerene også da! Jeg har en sønn på 4,5 år som er blitt BMW-fanatiker som sin far. Du må fostre dem opp på rett merke du også da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 ja d er vel greit og gjøre d ja. gleder meg til de skal begynne og si ord og spesielt bil ord. he he. d er nåk vittig vil jeg tro. he he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Sjønne di va Åsså så knøttsmå...utroligt Gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå