Ettertenning Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 og finner di noe på en naf test er dette en genial måte og prute på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Stemmer det, jeg har aldri kjøpt bil uten å ha den på test først!!Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg havnet midt oppi et hekkan av problemer... Sånn som Gunnar her... Aldri stole på di derre forhandlerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Bruktbil forhandlere er djevelen på jord De bruker alt av midler for å pakke på deg drit... Jeg husker jeg kika på en Corrado en gang. Slitte skinnseter, starta ikke, fikk ikke opp panseret... Knust baklykt osv.. Vet dere hva selgeren sa?! - En av de peneste Corradoene i landet dette.... Så spurte jeg hvor lenge den hadde stått der.? -Nei, ca. 14dager sa han... Han skulle selge den for en venn.Hørte med en kompis senere at bilen hadde stått til salgs hos forhandleren i over et år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Hehhe, djevelen selv i forkledning Kikka på en opel engang jeg ( ) Forhandleren sa at den var i utmerket stand - og damekjørt!!! Jeezes... felgene var ødelagte (såg ut som hu dama hadde sittet og hamret på dem meg øks) håndbrekket funka ikke, div lekasjer rundt forbi, masse små rustflekker, div sigarettmerker i interiøret, listene rundt bilen var delvis revet av, matt i lakken og røken registerrem God stand my ass"#¤%&/()=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Seriøst, ta bilen på en NAF test før du handler!!! Så slipper du kanskje endel problemer...kan aldri stole på sånne folk NAF er både og det også: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=7106#7106 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Seriøst, ta bilen på en NAF test før du handler!!! Så slipper du kanskje endel problemer...kan aldri stole på sånne folk NAF er både og det også: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=7106#7106 Jaja, om ikke plent en NAF test da, men hvertfall la et verksted sjekke den... og få en liste over hva som eventuellt er galt... Rart at NAF kan ta så feil...folk flest stoler jo på dem. Men det er jo ikke alltid at verkstedene er til å stole på heller, for da jeg skulle kjøbe BMW`n hadde jeg den på Hegre AS på Bryne (som forøvrig er konk nå) De presterte å finne feil og skader for over 20 000 kr!!!!! Faen tenkte jeg...får ikke den bilen da, men så hadde vi den på et aent verksted, og der fant di ut av mesteparten av det var bullshitt. Hegre hadde bla. sagt at katta var gåen, og skulle ha 8000,- for en ny... Det var tull, ingenting iveien med katta... De hadde også påstått at et eller annet stag fremme var gåent, men nei - det staget eksisterer ikke på bilen.... Og det sykeste, de mente registerreima var gåen, men bilen har kjede.. Snakk om å kunne stole på folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2005 Jeg vil ikke anbefale NAF-test. De er utrolig pirkete og det er sjeldent man hører folk går derifra med "Kjøp anbefales" For dem som kjenner min 323i 1995 Sedan som er kjørt kun 45000 så er det ikke tvil om at den er verdt 105000kt. Noen som var på Bilbutikken i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 - og damekjørt!!!Jeezes... felgene var ødelagte (såg ut som hu dama hadde sittet og hamret på dem meg øks) håndbrekket funka ikke, div lekasjer rundt forbi, masse små rustflekker, div sigarettmerker i interiøret, listene rundt bilen var delvis revet av, matt i lakken og røken registerrem God stand my ass"#¤%&/()=? Typiske tegn på at den var damekjørt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Var en runde i noen bruktbilshapper i dag. Ikke mindre enn 10-20 stk faktisk. Mange av de bilene jeg så på tenkte jeg når jeg så de. Hmm den må ha gått langt over 200 000 km. Neida bilene hadde lav km stand de. F eks en BMW 318 cab 1996 modell bare 70 000 km og helt nedslitte skinnseter. Tror faktisk man kan være tryggere hvis man kjøper en bil av en privatperson som virker veldig ærlig (alle gjør jo det til å begynne med men), har god jobb og bra økonomi. Jeg stoler hvertfall mye mer på at km standen ikke er fiklet med hvis jeg kjøper privat. Når det gjelder NAF så bruker de stål hammer og slår på kanalene for å finne rust. Kanskje det er en god måte å finne rust på men det er hvertfall en god måte å lage rustproblemer i fremtiden på bilen. Blir jo masse sår i lakken av det og kommer garantert til å ruste. Kanskje derfor min forrige E30 var ødelagt i kanalene av rust etter noen EU kontroller hos NAF. Prøver noen å slå med hammer under bilen min nå tar jeg frem hagla det er hvertfall sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Noen som var på Bilbutikken i dag? Jeg svingte innom en kjapp tur idag lørdag. Så bare på bilen gjennom vinduene, den så forsåvidt grei ut. Jeg synes personlig at lyst dashbord og skinnseter ser grusomt ut, men du er kanskje av en annen oppfattning. Men interiør og slikt så greit ut. Det var noe begynnende og overmalt rust i øvre venstre hjørne av frontruta. Det så ikke helt gunstig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 Takk, skal du ha. Jeg har forsåvidt slått den fra meg, så leter videre... Takk for mailen forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå