Gå til innhold

Spare opp bonus


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilken bil må jeg ha for å billig forsikring sånn at jeg kan spare opp bonusen.

Jeg har sjekka så mange biler i mitt navn men jeg finner ingen gunstige forsikringer, det er så dyrt.

Koster jo fra 20.000 og oppover å ha forsikringen på mitt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen billig drittkjerre....men fra 20 000 og oppover?? Det var da LITT vel drøyt....prøv et annet forsikrings selskap!!

Jeg skaffa meg forsikring på meg selv når jeg var 18 år... da hadde jeg en 90 modell Peugeot 309, og for det måtte jeg betale ca 4500 i året, og begynnte med 20% bonus

Du bør leida litt rundt før du velge forsikrings selskap, finne den avtalen som er mest gunstig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.000 spenn??! da ma du nå ha med kasko... å det er jo ikke vits på en gammel bil.. delkasko kan jo altis være greit.. å da bør du kunne forsikre en bmw til mellom 6000 og 10.000... men det er klart det er billigere biler å forsikre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart ta en ringerunde, de mindre selskapene er gjerne mer motakelig for nybegynnerne enn de store som If/Gjenstridige eller Vesta.

Klarer du å samle sammen tre forsikringer (bil/innbo/reise) så får du også som regel rabatt på 8-10% (totalkunde fordel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker sjokket jeg fikk når jeg ringte det første selskapet (Enter) når Obos forsikringen min opphørte. De skulle ha den nette sum på 68 000 kroner i Året. Noen andre skulle ha 53 000 og havnet da etterhvert i IF som var rundt 20 000 i året. Nå er DNB Nor billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen hvorfor er norge dyr når det gleder biler.

Det er til å svime av, 20.000for en bil med delkasko forsikring.

Jeg bor hjemme så jeg tror ikke jeg kan ha forsikring på innbo osv siden det er forsikring på det fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19år, fikk forsikringa som 18åring.

Jeg har Delkasko på min Bmw E36 316i

Der betaler jeg 6000,- i året.

Forsikringsselskap? Terra. :wink:

Eyh, samme her :D

Bruker Terra jeg oxo.

Er 21 år og har 50% bonus da, men betaler ca det samme som deg - 6000 i året fpor delkasko.

Samme bil og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

84 modell Golf 1.6 Diesel er vel omtrent så billig å forsikre som det er mulig å få til. Hvertfalll for min egen del :D

Har foresten en til salgs: Til den første som dukker opp med 5000,-

Eu-godkjent til Mars 2006. Men står nå uten skilt, siden jeg ikke var intr. i å betale årsavgift på 3 biler. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var 18 år... da hadde jeg en 90 modell Peugeot 309

Hadde en 85 Peugeot 305GR Det var bilen sin det *sukk* :lol:

Jeg har gitt opp! Er ikke noe vits for meg å spare opp poeng med is-en min ihvertfall! Venter til jeg blir "gammel" nok til at forsikringsselskapene liker meg med å regge forsikringer på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg et lite sjokk hos noen forsikringselskap jeg også. IF husker jeg skulle ha 17 000kr for min 87' 318i og 12 000km i året... yeah right! :o

Billigste jeg fant var som sagt hos Terra, men da måtte jeg ha 3 andre eiendeler forsikret der fra før, noe jeg ikke har. Så da ga jeg faen og tok forsikringa på fattern i stedet, i Gjensidige for 3600kr i året :)

Tenkte jeg skulle skaffe meg en vinterbil til neste vinter, en billig jævel med RWD. Så får jeg forsikre den og spare opp litt bonus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk min bil måtte jeg bytte forsikringsselskap...SR-Bank nekta å forsikre bilen til noen under 30 år....helt sykt. De mente den var så utsatt for tyveri, pluss stor motor og liten bil.

Så jeg hev meg over på IF, betaler 6000 for delkasko i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...