oddi Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Har netopp kjøpt e34 520i, 93 modell. Bilen er 100% orginal og jeg vil piffe den opp litt Hvite blinklys Angel eyes Hvite, eller lignende baklykter Frontfanger/lepper bakfanger sideskjørt Senkesett Kjøper bare ting som er bortimot strøkne (dvs det gjør ikke noe med riper i sideskjørt o.l. da de må lakkeres uansett, men lykter og andre ting må være strøkne) oddkrister@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 hei jeg har et par ubrukte sideskjørt som er kjøpt fra tuninstore samme type som rieger til e34 de kan du få for kr 1100+evt frakt koster 1700+frakt i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kan du sende et par bilder.....Eventuellt bilder fra tuningstore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=136 her er bilder av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 Er de laget av glassfiber....Må det modifikasjoner til for å feste dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 de er laget i glassfiber ja virker ut som det er veldig bra passform på de.det må vel borres hull i endene for og feste dem+ under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 har du sjangs å ta et par kjappe bilder selv? Synes bildene på den nettsiden er veldig uklare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 kan du sende meg din vanlige e post da kan jeg sende bilder til deg vet desverre ikke hvordan jeg skal få de lagt ut her..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 kan du sende meg din vanlige e post da kan jeg sende bilder til deg vet desverre ikke hvordan jeg skal få de lagt ut her..... http://www.imageshack.us/ - og så kopierer du -greiene på siden du kommer til når du har lastet opp bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 håper dette bir riktig da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 For opplysningens skyld. Hvorfor har de forskjellige farger? Kan du oppgi hvor lange de er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 For opplysningens skyld. Hvorfor har de forskjellige farger? Innsiden og utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 hehe...d stemmer helt sikkert....Noen som har peiling på hva det koster å sende en slik pakke. Bor i stavanger hvis det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 hei ser ut som prisen blir rundt 110+80 hvis den går under spesialsending og 56 kr ekstra hvis den skal sendes som postoppkrav, dette er priser jeg leser ut i fra posten sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 jeg er villig til å gi deg 1000 kr + det frakten blir. har netopp brukt allt på ny bil så jeg har bare 900 kr på konto. resten må lånes av fattern. mailen min er: oddkrister@hotmail.com ....så du kan jo sende der for litt nærmere planlegging angående et eventuellt salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå