NSS Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Assa... Jeg har et lite problem... Når jeg kjøpte bilen min, så ble jeg litt overivrig på kjøringen , så når har jeg kjørt over 10,000km på rundt 3-4mnd ... Så det jeg da lurte på... Finnes det noen lett måte å "skru" tilbake km-tellern på Takker for svar... mvh NSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Sånt gjør vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Og denne tråden skal jeg ikke slette fordi ... at jeg har veldig lyst til å få en bil med tilbakejustert kmstand neste gang jeg handler bil...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hm... Hadde en sterk mistanke om dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Hva er vitsen?? Bilen skal vel brukes til å kjøre med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jojo... Men forsikring... btw Gunnar... Har ikke planer om å selge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Pung ut. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Nei sånt lureri driver man ikke med her ass, dette er et seriøst forum, noen får slette dette emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Stenger denne inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg