Kristian Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 noen som har noen argumenter for eller mot en av modellene? har lyst på en bil som går noenlunde godt, og har egentli sansen for begge disse bilen.... hvis noen har en slik bil til salgs så si i fra! vurderer også m3 e30, og 325 e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Kjøpte nettopp en BMW 325i selv, og jeg er kjempefornøyd med den. Litt mindre og mer sportslig enn en stor 5-er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 er det ikke femmern så har det teite eksosrøret midt på bak...? liker ikke det jeg, å har 325i selv og synes den er helt utmerket. Går bra, sitter bra og ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 har begge deler.. syns e28'en er mykje bedre å køyre enn e30'en,, e30'en blir for liten å knotete, e28 har servo,(sjeldent på e30) men e28 er vel meir utsatt for rust men finner du en bra e28 ville jeg vell gått for den! billigare å forsikre også. ingen typisk ungdomsbil lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå