jwschenk Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 heisann. lurte på hvor mye en325 E30 bruker på mila. å mens e sitter her å skriver. har noen av dere hørt om noe som heter cosworth racing. altså en motorsport gren kun for ford cosworth. går på skole med en fra telemark, å han skryter så jævli sier han er norges mester å greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 På 325 kommer det helt ann på hvor du kjører. Jeg ligger f. eks på motorveien i 100 å da går det litt under en liter på mila tror jeg. Mens på bykjøring raser bensinen nedover...vertfall i begynnelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 jeg har en 525. bruker 0,75 på langkjøring, og 1,35 på bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 heh, jeg hadde 325i CAB, hah, nesten 2 liter på rå bykjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Kjørte fra trondheim til oslo i fjor sommer og da gikk bilen på 0,72 l per mil. har 325i E36 jeg da. Men småkjøring vil jeg ikke tenke på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 I følge BMW skal 1986 325i bruke 0,64 på 90 km/t og 1,22 på bykjøring. Jeg kjørte en del ganger mellom Bergen og Oslo på under 0,7. Ved blandet kjøring bør den ligge under literen på mila hvis motoren er helt frisk. Min var ikke helt frisk på mot slutten så da brukte den over 1,5 på mila. 328'n som jeg har nå ligger på ca 0,9 på blandet kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jwschenk Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2005 takk for svar folkens. hehe spesielt økonomisk kan man vel ikke si at bmw er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 I'm going to the backseat of my car with any woman! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 syns ikke mellom 0,7 og 1lm er mye på en såpass maskin da. min 528i er målt til 0,72 på langkjøring. bra det på en 82mod. kom ikke noe under det med en 93mod audi 2,0 heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå