LTF Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Hei jeg trenger noen tips. Jeg har en vibrasjon i bilen ved pådrag fra start. Denne vibrasjonen blir værre jo tyngre start jeg har, eks bakkestart eller om bilen er full av onkler og tanter. Det kun vibrerer i bilen og ingen ulyd, jeg har automatkasse. Vibrasjonen blir borte etter at bilen ruller dvs noen få meter og du kjenner ikke denne i fart, tar jeg det veldig rolig i starten merker jeg ingenting. Jeg mistenker mellomakel opplagringa. men er det noen som har noe tips om andre mulige feil? Skal bytte dempere bak i helga men tror ikke feilen sitter der. Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Ville sjekka hardyskiva ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Tror nok dette er snakk om et utslitt universal ledd. Det krysset som står midt på mellomakslingen. Hvis ikke de er helt ødelagte, sentrerer de seg ofte når de får opp rotasjonshastigheten. Har begynt å få samme symptomene på 325 tic`en min. Stikk på hogger`n å finn deg en komplett aksling. Sjekk for all del at det ikke er slakk i leddet. Er ikke vanskelig å bytte selv - Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Ville sjekka hardyskiva ja. Hva er Hardyskive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Det er den gummidingsen ca. midt på mellomakslingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå