Gjest Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 1 stk mekanisk dieselpumpe fra 86 modell 524td. 1 stk elektronisk dieselpumpe fra 88 modell 324td. Begge pumpene kan brukes både på 3 og 5 serie. Selges meget billig! Har også diverse andre deler til slike motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Dette var meg! Glemte å logge meg inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 fortsatt til salgs? skulle hatt en del fra den elektroniske pumpa di.. den mangnetventilen/stoppen på pumpa(eller hva det nå er) min føkker som faen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 den har tore og bytta. er jo dyr som fy den. ja jeg mener han har dem enda. han svarer nok ikke før mandagen når han kommer på jobb igjend. stoppsolenoid eller va han nå kalte d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 okei.. du har ikke noe anelse på hvor mye han måtte betale? ganske irriterende greie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2005 Share Skrevet Februar 26, 2005 mener den var veldig dyr bare. men som han skriver har han jo 2 pumper så du får sikkert kjøpe en. tror ikke han er så dyr på delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 27, 2005 Share Skrevet Februar 27, 2005 fortsatt til salgs? skulle hatt en del fra den elektroniske pumpa di.. den mangnetventilen/stoppen på pumpa(eller hva det nå er) min føkker som faen!!!! Halla Pauls1 Joda har ett par slike her, regner med at det er akkurat samme magnetventilen på pumpa di som det er på pumpa mi. Du har vel bare en synlig magnetventil på dieselpumpa? Og motoren er den som hører til i bilen, samme årsmodell, og med elektronisk pumpe? Magnetventilen koster i overkant av 800,- på GS. Men det er ikke sikkert at det er ventilen det er noe galt med, det kan være releet som styrer denne ventilen. På min bil sitter dette oppe på torpedoveggen sammen med ett annet rele. Det er rødt, og mener det skal ha art.nr: 126 322 43338 Dersom dette fusker, vil ikke magnetventilen få strøm, og den vil da kutte dieselen. Dette releet koster ca. 250,- på GS. Dersom du mener det er Stopp solenoiden som er feilen, kan du få kjøpe en av meg for 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 14, 2005 Share Skrevet Mars 14, 2005 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 7, 2005 Share Skrevet August 7, 2005 Opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå