SE Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Da har brutter'n (E-Evjen) også fått tilbake bilen sin fra verkstedet. Må si jeg syns det blei bra med V8 front, lakkerte lister, nye lamper, frontleppe og senking. Gratulerer. Det er også flere bilder i galleriet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Pen bil ja!!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Lekker bil ja..no doubt V8-fronten er jo bare rå! SKAL ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Takk takk, er fornøyd selv, bortsett fra at den ser litt tam ut fra siden med tafatte 15" vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Så bra ut det ja! Men hvorfor heter det V8 front? 1995 mod. 518i har jo samme fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Den kom vel ført på '94 540, hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Den kom vel ført på '94 540, hvis jeg ikke tar feil. Den kom i 93 på 530i V8 og 540i V8. De to siste åra blei alle modeller levert med den fronten (sen 94-96). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Nice... Grattis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Noen små updates. Lakkerte dørhåntak, 8.5 og 10x18 BBS RKII. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ble snadder med nye felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Skikkelig pen bil! Hva slags frontfanger/leppe er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Synes egentli ikke at gammel femmeren er noe fin, MEN jævli pen bil du har dær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Takk for bra tilbakemelding. Gunnar: Det er BMW Aerodynamic leppe, bygger ovenifra tåkelyset og ned. Tror den koster 2200-2400 kr +mva på MotorTechnik. Veldig bra passform, anbefales sterkt dersom du kommer fra orginalpolizei og ikke har råd til full M5 styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Råd og råd, jeg vet ikke helt hvor lyst jeg har til å kjøre rundt med en wannabe M5 520i akkurat... Har egentlig tenkt på Rieger sin leppe til originalfangeren. Synes den er fin. Men må se det an, har en mistanke om at fronten blir lav nok når jeg får på 60-senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå