Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget rå BMW E36 1992 318i selges billig!

Bilen har full styling, sort metallic, 220 000km,Mye m-tech, ratt, sideskjørt,en del nytt ellers! supra vinge,nye vinterdekk, tv, dvd, xbox, STORT anlegg proffbyd!meget spesiell!senket 60/40, supra potte og rakarør, GROM bil med tonnevis av BMW KJØREGLEDE! bilen er svært pen ellers og rustfri så å si!ingen deksler eller knapper som henger og dingler / mangler! osv osv osv osv osv!denne bilen mangler gromme sommerfelger og fet bakfanger for å bli DRITFET!

selges billig fordi:

motorfeil. bulk i panser. bulk i skjerm. rift i baksete.

samlet reps på ca 8-10 000,-(billigere om man er nevenyttig seff!)

selvfølgelig kjørbar!

RING 95926332 SNAREST FOR INFO, BILDER OG PRIS!!

Ikke still spm o.l her! bilde kan sendes på mail eller msn!

markusvang199@hotmail.com

TAR Innbytte i annen kurant BMW!

Skrevet

slikt tar vi på telefon, men som annonsen sier så treng bilen ca 10 000,- i reperasjona, og da har man fått strøken, feit 318i :D

Skrevet

har mange som er intresserte, men så gjelder det å finne rette personen.

heh, du er den første som sier det, har kun fåt det motsatte. jeg mener, er man god å skru litt og liker/kan holde på med sånnt så får man jo reperasjonene gratis :)

Har ikke tid/penger/plass/mulighet til å reparere selv!

Skrevet

Supra vinge og supra potte? Sånn 5" loffsak som hører hjemme på japsebiler og ikke bmw d el?

ville fortalt litt mer om hva feilene er på bilen og tatt litt bilder jeg assa... dette virker jo bare useriøst ovenfor en evt. kjøper..

Skrevet

heh, jeg orker ikke legge ut alt her, de som er intressert får bilder av alt og all info, useriøst å si at jeg er useriøs! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...