PenguiN- Skrevet Februar 4, 2005 Skrevet Februar 4, 2005 Meget rå BMW E36 1992 318i selges billig! Bilen har full styling, sort metallic, 220 000km,Mye m-tech, ratt, sideskjørt,en del nytt ellers! supra vinge,nye vinterdekk, tv, dvd, xbox, STORT anlegg proffbyd!meget spesiell!senket 60/40, supra potte og rakarør, GROM bil med tonnevis av BMW KJØREGLEDE! bilen er svært pen ellers og rustfri så å si!ingen deksler eller knapper som henger og dingler / mangler! osv osv osv osv osv!denne bilen mangler gromme sommerfelger og fet bakfanger for å bli DRITFET! selges billig fordi: motorfeil. bulk i panser. bulk i skjerm. rift i baksete. samlet reps på ca 8-10 000,-(billigere om man er nevenyttig seff!) selvfølgelig kjørbar! RING 95926332 SNAREST FOR INFO, BILDER OG PRIS!! Ikke still spm o.l her! bilde kan sendes på mail eller msn! markusvang199@hotmail.com TAR Innbytte i annen kurant BMW!
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Er ikke interresert, men hjelper sikkert å legge ut noen bilder til de som er interresert. Husk det er mange som synes det er stress å sende en mail bare for å få noen bilder
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Skrevet Februar 5, 2005 Helt lik denne, bare jeg har andre felger!
Aguilera Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Motorfeil?? Ka som e feil me den?Kanskje litt greit å vite....
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Skrevet Februar 5, 2005 slikt tar vi på telefon, men som annonsen sier så treng bilen ca 10 000,- i reperasjona, og da har man fått strøken, feit 318i
M6 Bjørn Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Hvorfor ikke fikse feilene først? Tror du sliter med å få solgt denne bilen viss ikke.....
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Skrevet Februar 5, 2005 har mange som er intresserte, men så gjelder det å finne rette personen. heh, du er den første som sier det, har kun fåt det motsatte. jeg mener, er man god å skru litt og liker/kan holde på med sånnt så får man jo reperasjonene gratis Har ikke tid/penger/plass/mulighet til å reparere selv!
PenguiN- Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Skrevet Februar 9, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=657264 der er forresten salgs annonsen min!ring for ytterligere info
Mirakulix Skrevet Februar 10, 2005 Skrevet Februar 10, 2005 Skjønner bare at du ikke kan ta litt bilder av alt stashet. Du får jo solgt alt mye fortere med litt pic's.
Gjest Skrevet Februar 10, 2005 Skrevet Februar 10, 2005 Supra vinge og supra potte? Sånn 5" loffsak som hører hjemme på japsebiler og ikke bmw d el? ville fortalt litt mer om hva feilene er på bilen og tatt litt bilder jeg assa... dette virker jo bare useriøst ovenfor en evt. kjøper..
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Skrevet Februar 10, 2005 heh, jeg orker ikke legge ut alt her, de som er intressert får bilder av alt og all info, useriøst å si at jeg er useriøs!
PenguiN- Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Skrevet Februar 11, 2005 Pga mange hendvendelser så avklarer vi det nå, tar ikke innbytte i E30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå