DaggEn Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Jeg selger min diamantsvart-metallic frontfanger som har stått på en 93' 318is m-tech. Det følger med 2 tåkelys, det ene er det en sprekk i men funker helt fint. BUD??
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 why ask? er jo en original E36 frontfanger med tåkelys! er vel ikke mye vits å se bilde da vel
KarstenJulius Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Ai.... Det er to orginale fronter til E36, men dette er nok den eldste typen. Denne: Her er den andre (finere synes jeg)
Frode H. Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 why ask? er jo en original E36 frontfanger med tåkelys! er vel ikke mye vits å se bilde da vel Det står at fangeren har stått på en M-Tech så da kan det hende det er en M-Tech fanger også, selv om det ikke er sikkert. Like greit å bare legge ut et bilde/illustrasjonsfoto med en gang.
DaggEn Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Skrevet Februar 5, 2005 Jeg har begge de 2 fangerene ferdig lakkert i diamantsvart..
KarstenJulius Skrevet Februar 5, 2005 Skrevet Februar 5, 2005 Jeg har begge de 2 fangerene ferdig lakkert i diamantsvart.. Det enkle er ofte det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå